Ανθοχώρι Αγράφων - Καταρράκτες (Β20)

Photo ofΑνθοχώρι Αγράφων - Καταρράκτες (Β20) Photo ofΑνθοχώρι Αγράφων - Καταρράκτες (Β20) Photo ofΑνθοχώρι Αγράφων - Καταρράκτες (Β20)

53 minutes
May 2, 2022
April 2022

•   5 2 Reviews

near Platanákos, Thessaly (Greece)

Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το Ανθοχώρι, κοντά στη λίμνη Πλαστήρα, και με έναρξη από το τοπικό νερόμυλο να ανεβούμε το μονοπάτι προς τους καταρράκτες του μέσα από το ομώνυμο φαράγγι. Ένα μονοπάτι που είναι καταγεγραμμένο από τον ΕΟΣ Καρδίτσας ως Β20 (Ανθοχώρι – Γεφύρι Καμάρα – Λιβάδι Σταλοτσιάκου – Αγ. Νικόλαος Βλασίου) μήκους περίπου 11 χλμ.
Το άσχημο ήταν ότι λόγω της περασμένης ώρας δεν θα προλαβαίναμε να το κάνουμε όλο αλλά τουλάχιστον να απολαύσουμε, μέχρι σε κάποιο σημείο τη διαδρομή. Φτάνοντας όμως, στο πολύ καλά διατηρημένο νερόμυλο, μας κυρίευσε η απογοήτευση γιατί δυστυχώς η κακοκαιρία «Ιανός» μας είχε προλάβει και είχε καταστρέψει ένα μεγάλο μέρος του αρχικού μονοπατιού και είχε αλλοιώσει υπέρμετρα το τοπίο.
Με τις συμβουλές του ιδιοκτήτη του μύλου, αποφασίσαμε να μπούμε στο μονοπάτι από ένα σημείο λίγο ψηλότερα και συγκεκριμένα από το ναό της Γεννήσεως της Θεοτόκου, που βρίσκεται λίγα μέτρα ψηλότερα. Αφού σταθμεύσαμε εκεί τα αυτοκίνητά μας, και περάσαμε τη πρόσφατα τοποθετημένη μεταλλική γέφυρα, μπήκαμε στο μονοπάτι. Βέβαια οι καταστροφές σε αρκετά σημεία του ήταν μεγάλες αλλά ευτυχώς είχαν προνοήσεις να κατασκευάσουν παρακαμπτήριους στα κατεστραμμένα σημεία. Κινούμαστε μέσα σε ένα πανέμορφο δάσος με ιδιαίτερη προσοχή στα δύσκολα σημεία.
Μετά την άφιξή μας στο πρώτο καταρράκτη αναγκαστήκαμε να σκαρφαλώσουμε στην απότομη πλαγιά γιατί όπως προ είπαμε οι καταστροφές στο μονοπάτι είναι σημαντικές.