Photo ofAntalya İli, Demre İlçesi, Kaleüçağız ile Kapaklı Mah, Gökkaya Koyu, Istlada Antik Kenti, Çağıllı plajı, Çayağzı mevkileri Photo ofAntalya İli, Demre İlçesi, Kaleüçağız ile Kapaklı Mah, Gökkaya Koyu, Istlada Antik Kenti, Çağıllı plajı, Çayağzı mevkileri Photo ofAntalya İli, Demre İlçesi, Kaleüçağız ile Kapaklı Mah, Gökkaya Koyu, Istlada Antik Kenti, Çağıllı plajı, Çayağzı mevkileri

October 24, 2022
October 2022

near Kaleüçağız, Antalya (Türkiye)

22.10.2022 tarihinde Telmessos Yürüyüş Grubu (https://www.facebook.com/groups/telmessos ) ile birlikte yürüdüğüm Antalya İli, Demre İlçesi, Kaleüçağız ile Kapaklı Mahallesi, Gökkaya Koyu, Istlada Antik Kenti, Çağıllı plajı, Çayağzı mevkileri tek yön yürüyüş parkurudur. Bu parkurun teknik zorluk seviyesi ORTA olarak değerlendirilmiştir. Bununla birlikte bazı kısımları taşlıklı olması nedeniyle az da olsa yorabilir. Ekim ayında ve güneşli bir havada keyifli bir parkurdu. Deniz (Çağıllı plajı) yüzmek için gayet iyiydi. Su kaynaklarını takip etmedim. Ancak Kapaklı’da konutlar var ve buradan su temin edilebilir.

PictographRuins Altitude 78 ft

PictographBeach Altitude 82 ft

PictographRuins Altitude 55 ft

PictographIntersection Altitude 173 ft

Kavşak soldan Istlada'ya ve sonra Kapaklı'ya, sağdan ise doğrudan Kapaklı'ya gider.