ANTALYA-GÖKDERE-ONOBARA-SARISU

December 3, 2021
December 2021

near Gökdere, Antalya (Türkiye)

Sabah 9-10 gibi çıkarak gayet güzel bir gün geçirmek mümkün.
Ahmet Kolukısa ile planladığımız bu etkinlik için bisikletlerimizi parkur başlangıcına kilitledik ve 13:45 gibi yürüyüşe geçtik, e doğal olarak ancak karanlıkta tamamlayabildik :) Aslında bir kaç kaya ve yerdeki iri taş geçişleri dışında parkurun fazla bir zorluğu yok. En fazla 320 mt rakıma çıkılmakta. Suyunuzu, enerji için kuru gıdaları ve öğlen yiyeceğiniz şeyleri alırsanız keyifli bir tur yaparsınız.
Yakın zamanda YouTube kanalıma ekleyeceğim video çekimleri ile bu rota hakkında daha çok bilgi edinebilirsiniz. Link aşağıda;

BAŞLANGIÇ

Kemer yolundan teleferik tarafına dönüş

PictographFlora Altitude 117 ft

Sıçan Adası

PictographCar park Altitude 10 ft

Final

Bisikletlerimizi kilitlediğimiz yerden alarak evlere geçtik

• Mehmet Fatih Rüstemoğlu Feb 22, 2024

Merhabalar, biz bir rota uygulaması yapıyoruz. Onun için sizin rotalarınız ve resimlerinizle ilgileniyoruz. Sizinle irtibata geçmek istiyorum. İrtibat mail : @