Ανωγή - Κιόνι

June 20, 2021
June 2021

near Anogí, Ionian Islands (Greece)

Η διαδρομή συνδέει την ορεινή Ανωγή με το παραθαλάσσιο Κιόνι. Αφετηρία από την πλατεία της Ανωγής και ακολουθείτε τον ασφαλτόδρομο προς το ελικοδρόμιο. Στα αριστερά του ασφαλτόδρομου αυτού, δίπλα στα τελευταία σπιτάκια του χωριού, θα θαυμάσετε τις πανύψηλες αριές και λίγο πιο κάτω, δεξιά, μια στενή τσιμεντένια πάροδος θα σας οδηγήσει στον εντυπωσιακό μονόλιθο «Αράκλη» (ύψους 8 μ.). Επιστρέφετε στον ασφαλτόδρομο προς το ελικοδρόμιο. Φθάνοντας στην περίφραξη του ελικοδρομίου στρίβετε αριστερά και ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια μπαίνετε στον παλιό δρόμο προς Κιόνι. Διασχίζετε το οροπέδιο της Ανωγής. Στη μέση περίπου της διαδρομής θα συναντήσετε μια πέτρινη στέρνα. Αργότερα, ο δρόμος γίνεται σχεδόν οριζόντιος και περνά ανάμεσα από λιοστάσια και αμπέλια. Κοντά στο Κιόνι, ένας χωματόδρομος κόβει τον παλιό δρόμο μερικές φορές. Η διαδρομή σάς οδηγεί στο όμορφο εκκλησάκι του Αγίου Γερασίμου, στις παρυφές του οικισμού, και από εκεί κατεβαίνετε στο γραφικό λιμανάκι του Κιονιού.