Ξερόκαμπος-Κουδούνι (διαφορετικό «μονοπάτι»)

Photo ofΞερόκαμπος-Κουδούνι (διαφορετικό «μονοπάτι») Photo ofΞερόκαμπος-Κουδούνι (διαφορετικό «μονοπάτι») Photo ofΞερόκαμπος-Κουδούνι (διαφορετικό «μονοπάτι»)

Very difficult
May 1, 2022
May 2022

near Áno Asítai, Crete (Greece)

Στην πορεία προς το Κουδούνι, κατά την ανάβαση, ακολούθησα ένα μονοπάτι που ο χάρτης της «Ανάβασης» περιέχει και που επίσης το βρήκα στον χάρτη της προσωπική μου συσκευής gps. Η διαδρομή αυτή δεν νομίζω να χρησιμοποιείται.
Στο ύψος του σημείου όπου είχε πέσει το γερμανικό αεροπλάνο, για τους γνώστες, στρίβουμε δεξιά και ακολουθούμε μια πιο σύντομη διαδρομή για την κορυφή. Στην ουσία δεν υπάρχει καθόλου μονοπάτι και ο ορειβάτης προσπαθεί απλά να βρει την πιο "καλόβολη" διαδρομή αποφεύγοντας μια από δεξιά, μια από αριστερά τις χαρακτηριστικές δολίνες. Το τερέν είναι πολύ κουραστικό και η απαιτητική διαδρομή, αρκούντως ανηφορική. Αν ξανάκανα την διαδρομή θα ακολουθούσα ελαφρώς διαφορετικά περάσματα σε ορισμένα σημεία. Οπότε το καταγεγραμμένο ίχνος αποτελεί έναν ασφαλές μπούσουλα, αλλά ίσως χρειαστεί να το παρακάμψει ελαφρώς κάποιος, σε ορισμένα σημεία που ο ίδιος θα κρίνει. Βρέθηκα σε αμηχανία κάποιες στιγμές, σε σχέση και με την νοητή ευθεία που οδηγεί στην κορυφή. Δεν είναι εύκολος ο ακριβής προσανατολισμός στην ευρύτερη περιοχή. Η επιστροφή έγινε από το μονοπάτι που οδηγεί στο διάσελο της Γυριστής κι έπειτα με κατεύθυνση βόρεια επέστρεψα πίσω, ακολουθώντας το Ε4.