Angostrina-Les Bulloses

October 31, 2021
October 2021

near les Escaldes, Occitanie (France)

Bonica escursió i molt fàcil. Encara que és llarga el desnivell és constant però sempre lleu. L'hem fet a 31 d'octubre i hi havien molts trams on corre l'aigua pel camí o en què aquest directament transcorre per la torrentera. Imagino que a primavera amb el desgel serà pitjor. Tot i així, sempre hem trobat pedres ben disposades per no haver de ficar els peus al fangar. Per arribar s'ha d'agafar el camí asfaltat que hi ha al final d'Angostrina (direcció Font Romeu) a mà esquerra abans de creuar el pont. El camí va empitjorant però sense presa arribarem a l'aparcament de l'ermita de Sant Andreu i des d'allà començarem la passejada que transcorre per corriols vora el riu a l'ombra de bedolls i avellaners i també per prats on cal posar atenció per seguir les fites de vegades de GR i també grogues i blaves o totes tres a l'hora. A uns 6 km de l'inici, un cop passada l'estació d'esquí, el nostre corriol va paral·lel a una pista de terra en què es veu al final el mur de la presa de l'estany de Les Bulloses. El camí de tornada el farem pel mateix lloc per on hem pujat