anglès - Sant Amanç - St. Pere Sestronques - Anglès

February 24, 2024
February 2024

near Sant Julià del Llor, Catalunya (España)

Hem sortit des de la benzinera on estant fent la rotonda del túnel direcció Font del Canyo, i passat pel camp d'avellaners arribem a les cases de les Mines del Sant Pare i agafem el camí de l'esquerra. Seguim fins a can Rissec i és on agafem un corriolet a la dreta que ens farà pujar amunt fins arribar a can Murtra, una casa en ruines on ens hi parem una estoneta. Continuem per la pista, fins que ens desviem cap a la dreta pujant una mica i ja ens portarà fins a l'ermita de sant Amanç, ben arreglada i també els seus contorns. Baixem per l'altra costat seguint la pista avall fins arribar a la carretera que la travessem per un túnel i ens enfilem per l'altra costat amunt fins que després de trobar el dipòsit d'aigua seguint recta amunt un tros més ja ens desviem a la dreta avall i anant seguint passant per can Rossinyol ja pràcticament som a l'ermita de sant Pere Sestronques. Dinem i després ja agafem el camí cap a Anglès. Trobem el carril bici que ens portarà altra cop fins als cotxes.