ANDORRA: Ruta circular Estanys de Pessons des de Grau Roig

Photo ofANDORRA: Ruta circular Estanys de Pessons des de Grau Roig Photo ofANDORRA: Ruta circular Estanys de Pessons des de Grau Roig Photo ofANDORRA: Ruta circular Estanys de Pessons des de Grau Roig

August 31, 2021
August 2021

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Ruta circular molt senzilla de realitzar que surt des de l'aparcament de Grau Roig al sector Grandvalira, totalment gratuït a l'estiu. Es puja per les pistes d'esquí fins arribar a l'Estant Primer de Pessons. Un cop allà, es pot realitzar la ruta en diferents sentits, nosaltres seguim a la dreta que ens porta fins als Estanys de la Solana, un camí molt menys transitat que l'altre general que porta fins els Estanys Rodó i Meligar. Un cop arribats a l'Estany de Les Fonts es torna cap al primer estany, fent la ruta circular. Nosaltres vam desviar-nos del camí per explorar altres racons del circ, fins baixar després directament a l'Estany del Meligar.

Ruta molt senzilla i alternativa a pujar el Pic de Pessons o el Pic Baix del Cubil, que no vam realitzar per previsió de pluja. Ruta realitzada a l'Agost de 2021 i força transitada de gent, tot i que en menys quantitat que el Circ de Tristaina.

Estany del Meligar

Estany Forcat

Estany Primer de Pessons

Estanys de la Solana

Parking Grandvalira Sector Grau Roig

• Photo of joseplluis.
    joseplluis. Jul 4, 2023

Ruta perfecta combina l’esforç amb la tranquilitat. Gracies per penjar rutes.