Andorra. Ordino. Pic de la Serrera des de Refugi Sorteny.

Photo ofAndorra. Ordino. Pic de la Serrera des de Refugi Sorteny. Photo ofAndorra. Ordino. Pic de la Serrera des de Refugi Sorteny. Photo ofAndorra. Ordino. Pic de la Serrera des de Refugi Sorteny.

July 5, 2015

•   3 2 Reviews

near Les Sobiranes, Ordino (Andorra)

Pujada fàcil a un dels cims d' Andorra des de el Refugi de Sorteny.

Per carretera fins al veïnat del Serrat girem a la dreta direcció al Refugi Sorteny. Trobarem lloc a les voreres de la pista per poder deixar el cotxe. Sortim a prop del refugi per un sender fressat, seguint la riera ens portarà al següent refugi, cabana pastoral.
En aquest punt farem la circular, pujant per l'esquena de la dreta, SE i tornant-hi per la SW. És pot fer a la inversa però la pujada per la SW tindrà mes inclinació.
Grans vistes ofereix aquest cim en tota la seva panoràmica.

PictographWilderness hut Altitude 7,244 ft

Refugi

Espatlla del Serrera

Pic de la Serrera.

PictographMountain hut Altitude 6,467 ft

Refugi de Sorteny

• Photo of Doublejohn
    Doublejohn Jul 8, 2017

No segueix molt bé el track, el GPS no debia estar bé.

• sagalfab Jul 15, 2021

He intent at seguir-la i molt malament tota la part de la vall propera al refugi. Al final ho he deixat còrrer i he seguit el GRP senyalitzat fins el coll de Meners.

• Photo of jordi.concustell
    jordi.concustell Jun 26, 2023

Impossible de seguir en molta part del recorregut. No existeix camí a no ser que segueixis marques GR i aquest té molts trossos que no coincideixen amb res amb la teva ruta . Al final he desconnectat el seguiment ruta, doncs no em portava enlloc, el GPS devia estar malament o del 2015 fins ara s'han esborrat camins. Però el lloc és immillorable. Gràcies de totes maneres.