Photo ofAndorra: Canillo - Pont tibetà - Bordes de l'Armiana - Sant Joan de Caselles (circular amb el bus) Photo ofAndorra: Canillo - Pont tibetà - Bordes de l'Armiana - Sant Joan de Caselles (circular amb el bus) Photo ofAndorra: Canillo - Pont tibetà - Bordes de l'Armiana - Sant Joan de Caselles (circular amb el bus)

September 1, 2023
August 2023

near Sant Joan de Caselles, Canillo (Andorra)

La caminada d'avui no consta com a circular perquè vam pujar al pont tibetà amb el bus. Però realment ho és si la feu com nosaltres, és molt senzilla i la podeu fer amb la canalla:

1er- Cal anar a l'oficina de turisme de Canillo i comprar les entrades per al pont tibetà (13,- €). Les podeu comprar anticipadament.
2on- Heu d'anar a la caseta de fusta de la benzinera de l'entrada de Canillo i agafar el bus que us pujarà gratuitament fins al pont tibetà. La parada és a la dreta en sentit Ransol (França).
3er- Caminar 800 m des d'on ens deixa el bus i passar el pont fins al final i tornar-lo a passar.
4rt- Baixar pel vell i preciós camí de les bordes de l'Armiana i el Vilar fins a Sant Joan de Caselles.
5è- Visitar l'església romànica de Sant Joan de Caselles si la trobeu oberta.
6è- Tornar a Canillo pel passeig de la vora del riu.
Seguint aquestes passes us queda una ruta circular per a omplir un matí o una tarda i fer xalar els més menuts amb poc esforç.

Nota.- Per a més detalls, llegiu els peus de les fotografies que us adjuntem.

Tipus: Indefinit
Hora Inici: 9:44 21 d’ag. 2023
Hora Fi: 13:11 21 d’ag. 2023
Distància recorreguda: 7,3 km (03:26)
Temps en moviment: 02:33

PictographBridge Altitude 6,130 ft

05 Entrada al pont tibetà

PictographBridge Altitude 5,943 ft
Photo of06 A meitat del pont. Estem sobre la Vall del Riu Photo of06 A meitat del pont. Estem sobre la Vall del Riu Photo of06 A meitat del pont. Estem sobre la Vall del Riu

06 A meitat del pont. Estem sobre la Vall del Riu

PictographBridge Altitude 6,211 ft
Photo of07 Final del pont. Tornem a passar-lo en sentit contrari Photo of07 Final del pont. Tornem a passar-lo en sentit contrari Photo of07 Final del pont. Tornem a passar-lo en sentit contrari

07 Final del pont. Tornem a passar-lo en sentit contrari

12 Baixant pel camí vell

13 El Vilar

PictographRisk Altitude 5,156 ft
Photo of14 Sortim a la carretera. La creuem Photo of14 Sortim a la carretera. La creuem Photo of14 Sortim a la carretera. La creuem

14 Sortim a la carretera. La creuem

Photo of15 Església de Sant Joan de Caselles Photo of15 Església de Sant Joan de Caselles Photo of15 Església de Sant Joan de Caselles

15 Església de Sant Joan de Caselles

PictographCampsite Altitude 5,065 ft

16 Càmping Janramon

PictographMonument Altitude 5,026 ft
Photo of17 Llevaneus i escultura de Carlemany Photo of17 Llevaneus i escultura de Carlemany Photo of17 Llevaneus i escultura de Carlemany