Photo ofAnalojeh Peak - Hiking Trail - قله داراب شاه (قله آنالوجه) - روستای آنالوجه استان اصفهان Photo ofAnalojeh Peak - Hiking Trail - قله داراب شاه (قله آنالوجه) - روستای آنالوجه استان اصفهان Photo ofAnalojeh Peak - Hiking Trail - قله داراب شاه (قله آنالوجه) - روستای آنالوجه استان اصفهان

May 17, 2021
May 2021

near Anālūjeh, Isfahan (Iran)

این مسیرازبـــاغ قــوزولــجه در غرب روستا شروع می شود، از مسجد داخل روستا تا این باغ نزدیک 2 کیلومتر پیمایش لازم است و با توجه به جاده خاکی، ولی مناسب مسیر می توان با مینی بوس یا ماشین شخصی به باغ رسید.
مسیر را از یال روبروی باغ شروع و به سمت شمال غربی ادامه داده تا به چشمه چیلیستــان برسیم، این چشمه محل مناسب برای استراحت و برداشتن آب می باشد برای رسیدن به چشمه از باغ قــوزولــجه 2.5 کیلومترپیمایش لازم است.
بعد از این چشمه به سمت چشمه کُرد و گردنه و شیب تند نزدیک قله ادامه مسیر می دهیم با طی مسافت نزدیک به 4.5 کیلومتر به قله می‌رسیم. از باغ تا قله بسته به تیم، 4 تا 6 ساعت زمان لازم است.
بهترین فصل صعود بهار و با توجه به شرایط قله، پیش بینی های آب و هوا الزامی است.
صعود زمستانه از این مسیر امکان پذیر می باشد.

PictographPark Altitude 8,533 ft

گــردنه بـــاد

• Photo of Shervin1234
    Shervin1234 Jun 18, 2021

I have followed this trail  verified  View more

مسیر خیلی دقیق تعیین شده بود، فقط ما در گردنه زیر قله با چوپان‌هایی رو به رو شدیم که سگاشون اجازه عبور ندادن. تابستون فکر کنم باید تعداد بالا رفت که بشه از گله‌ها رد شد.