Photo ofAmposta - Ullals - Mirador de Patrau - Sant Carles de la Ràpita Gener 2024 Nouxe Photo ofAmposta - Ullals - Mirador de Patrau - Sant Carles de la Ràpita Gener 2024 Nouxe Photo ofAmposta - Ullals - Mirador de Patrau - Sant Carles de la Ràpita Gener 2024 Nouxe

-20 ft
January 28, 2024
January 2024

near Amposta, Catalunya (España)

Ruta de Amposta a Sant Carles de la Ràpita passant per:
- Ullals (6.9 km)
- Mirador de Patrau (13.3 km)

01 Amposta

Amposta és una ciutat de Catalunya, capital de la comarca del Montsià, al delta de l’Ebre.

PictographPhoto Altitude 8 ft

02 Agafem tracat del GR

PictographPhoto Altitude 3 ft

03 Ullals de l'arispe

Els Ullals de l'Arispe i Baltasar són surgències subterrànies al delta de l'Ebre. Són originades per les aigües de pluja que flueixen per l'aqüífer des dels massissos del Port i del Montsià cap al mar, i que, en trobar-se amb els materials deltaics, ja saturats, es veuen obligades a emergir. Són bassetes de forma circular i tenen una fondària que oscil·la entre 2,7 i 7 m, i un diàmetre d'entre 5 i 55 m. El flux de descàrrega es fa a través de canals de drenatge i materials torbosos.

PictographIntersection Altitude -11 ft

04 Desviament

PictographPicnic Altitude -7 ft

05 Esmorzar

PictographPanorama Altitude -9 ft

06 Mirador

07 La Rapida

La Ràpita, durant segles anomenat oficialment Sant Carles de la Ràpita, és un municipi de Catalunya situat a la comarca del Montsià.