Alzina del Salari - La Mata - Morral del Llop

Photo ofAlzina del Salari - La Mata - Morral del Llop Photo ofAlzina del Salari - La Mata - Morral del Llop Photo ofAlzina del Salari - La Mata - Morral del Llop

October 18, 2023
October 2023

near Mura, Catalunya (España)

Passeig clàssic fins a la bassa de la Mata i Sant Jaume, tornant pel Morral del Llop. Passat el Morral del Llop, en l'últim tram hi ha un pas que es fa difícil per a alguns caminats el desnivell. Tenim dues opcions, una mica abans girar a la dreta i anar a buscar el camí ral per tornar, o endinsar-te pel bosc on marco un senyal en l'altra direcció i que va directe al pas dificultós. El camí del bosc és poc fressat i força embrancat, però es pot fer, i baixar directes fins al pàrquing, evitant el pas dificultós.

PictographCave Altitude 2,491 ft

PictographMonument Altitude 3,010 ft

Collet del vent

Esquerra amunt (Retorn) Rectes d'anada

Aquest senyal és per a quan tornes, d'anada tot recte.

Dreta avall

Esquerra

Dreta (Amb avís)

En aquest punt, si podeu, una mica abans, seguiu cap a la dreta i aneu a buscar el camí que trobareu més endavant, molt millor per fer l'últim tram i eviteu un grau perillós que he marcat. Es camina una mica més, res deu minuts per la volta, però si teniu problemes amb els passos complicats, millor fer la volta.

PictographRisk Altitude 2,517 ft

Tram dificultós

PictographRiver Altitude 2,428 ft

Torrent

Aquí hem volgut seguir pel torrent per arribar al pàrquing per un camí diferent, aprofitant que no baixa aigua, però el millor és seguir pel camí que queda davant mirant una mica cap a la dreta, i pujar al camí on hi ha la balma dels graons, malgrat el pendent sigui una mica fort.