Photo ofSant Llorenç del Munt: Alzina del Salari-Castellsapera (100 Cims E)-Cova Solitari-Roca Salvatge-Paller-Font del Lladre Photo ofSant Llorenç del Munt: Alzina del Salari-Castellsapera (100 Cims E)-Cova Solitari-Roca Salvatge-Paller-Font del Lladre Photo ofSant Llorenç del Munt: Alzina del Salari-Castellsapera (100 Cims E)-Cova Solitari-Roca Salvatge-Paller-Font del Lladre

September 27, 2019
September 2019

near Mura, Catalunya (España)

Una senzilla ruta per Sant Llorenç del Munt i l'Obac per tal d'arribar al Cim del Castellsapera (100 Cims Essencial FEEC) i altre indrets característics de la zona, sortint des de l'Alzina del Salari, i amb els següents punts de pas: Aparcament a l'Alzina del Salari-Coll de Boix, Castellsapera per Canal Nord, Coll de Boix, Cova de la Canal del Solitari, Roca Salvatge, Paller de Tot l'Any i Bauma-Font del Lladre. Anada i tornada
Amb algun tram de grimpada senzilla per accedir al cim de Castellsapera, que s'ha de fer amb atenció (sobre tot la baixada) i un curt tram algo aeri a la Roca Salvatge però sense gaire dificultat. Tota la ruta per pistes o corriols ben marcats, sense problemes d'orientació.
Ens permetrà conèixer llocs molt interessants de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i gaudir d'unes excepcionals vistes ja sigui als dos cims de Castellsapera, com a la Roca Salvatge i al Paller de Tot l'Any. Atenció a la baixada a la Font/Cova del Lladre que té una mena d'escales de pedra que poden estar relliscoses.
En definitiva, una ruta clàssica per la zona, que es fa ràpid i sense massa esforç. Espero us agradi!!