Photo ofAltınkaya, Adam Kayalar, Selge Antik Kenti ve zor ve eşsiz bir rota ile Tazı Kanyonu Photo ofAltınkaya, Adam Kayalar, Selge Antik Kenti ve zor ve eşsiz bir rota ile Tazı Kanyonu Photo ofAltınkaya, Adam Kayalar, Selge Antik Kenti ve zor ve eşsiz bir rota ile Tazı Kanyonu

February 4, 2024
February 2024

near Altınkaya, Antalya (Türkiye)

Altın kaya köy içinden başlayıp, Adam Kayalar alanına geçip ardından muhtemelen gidenlerin %95'nin bilmediği ve gitmediği bir rotadan Tazı Kanyonunun eşsiz manzarasıyla karşı karşıya kalıp orada uzun bir süre yemekli mola ve Farklı tepeciklere tırmanıp vakit geçirebileceğiniz bir yer, ayrıca bu parkur için Baton kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim. Bizim gibi kış aylarında giderseniz mutlaka yanınıza 2 3 adet tişört almalısınız zira bu zorlu parkurda çokça terleyeceksiniz ve terli kalmak sizi hasta edebilir. Tazı kanyonundan sonra aynı rotadan Adam Kayalara kadar geri dönüyorsunuz ve Diğer sapaktan Serge Antik Kenti'ne doğru daha kolay bir yoldan ilerliyorsunuz. Muhteşem manzaraları sahip bir yerdir. Ancak Serge civarında çokça boncuk ve magnet sanat teyzelere maruz kalabilirsiniz :) biz çok keyif aldık. Ayrıca Eylül ekim gibi giderseniz bolca doğal asmalardan dağ üzümü yiyebilirsiniz :) Şimdiden gidecek doğa meraklılarına kolaylıklar diliyorum.
Not: Bu rotayı 2 kişi başlayıp tamamladık ve doğa da en ufak bir çöp dahi bırakmadık.

Terleme atlet değişim noktası :)