Alta Via 1 Dolomites: Tissi-Carestiato

Photo ofAlta Via 1 Dolomites: Tissi-Carestiato Photo ofAlta Via 1 Dolomites: Tissi-Carestiato Photo ofAlta Via 1 Dolomites: Tissi-Carestiato

August 15, 2015
August 2015

near Masarè, Veneto (Italia)

Etapa entre els refugis Tissi i Carestiato. Es baixa del Tissi seguint l'itinerari 563 fins la Forcella dl Col Reàn. Aquí es continua en direcció sud pel 560 fins el refugi Vazzoler, tenint a la nostra esquerra una de les crestes en que es subdivideix la Civetta, que culmina amb la fastuosa torre Venezia. A destacar també el bucòlic Pian de Pelsa. Del Vazzoler es segueix la ruta 555, que és una pista, fins que a l'alçada de 1430 m es pren a mà esquerra un trencall, on comença l'itinerari 554, que seguirem fins el refugi Bruno Carestiato. El camí puja uns 400 m fins assolir el Col d'Ors, bastant empinat i de mal fer (si hi ha humitat) en el darrer tram. D'aquí al refugi només ens caldrà superar la Forcella del Camp i resseguir el camí que envolta la Moiazza Sud.