Alt Camp - Punta Barrina 1CxC

1978
April 29, 2014
April 2014

near Mont-ral, Catalunya (España)

Sortim de Mont-Ral davant de la Casa la Vila direcció Oest, seguim indicacions la Farena, fins una cruïlla que ens desvia per La Foradada, Els Mollats. Tot aquest camí, anem trobant marques blaves i grogues mes les bandes de la UTMCD que es va celebrar aquest cap de setmana.
Una vegada passem el Portell de l´abellera, s´ha d´estar atent al camí que puja a Punta Barrina, que el trobarem a ma esquerra. Després de la visita al cim, tornem al camí que anàvem i el seguim fins trobar indicacions Capafons – Cova de Grèvol. Aquest camí planeja i al arribar a la cova, comença la baixada continua fins arribar a Capafons.
Una vegada arribem abaix de tot, a la carretera, la seguim direcció el poble, i al passar el pont del riu agafem el camí que hi ha a ma dreta, seguint el curs del riu, direcció la Farena. Aquesta part, s´ha de tenir en compte els dies de pluja anteriors a la sortida, ja que s´ha de creuar el riu varies vegades i podem acabar amb les botes chop.
Anem seguint les indicacions cap a la Farena, quan arribem a la carretera, l´agafem a ma dreta, fins trobar un pal que indica direcció Mont-Ral enllaç amb el GR 7. Seguim les marques blanques i grogues que arriba fins a Mont-Ral pel PR C-20.

Salimos de Mont- Ral frente a la Casa la Vila dirección Oeste, seguimos indicaciones la Farena , hasta un cruce que nos desvía por la Foradada, Els Mollats. Todo este camino, vamos encontrando marcas azules y amarillas mas las bandas de la UTMCD que se celebró ese fin de semana.
Una vez pasamos el Portell de l´abellera, hay que estar atento al camino que sube a Punta Barrina, que lo encontraremos a mano izquierda. Tras la visita a la cima, volvemos al camino que íbamos y lo seguimos hasta encontrar indicaciones Capafons – Cova de Grèvol. Este camino planea y al llegar a la cueva , comienza la bajada continúa hasta llegar a Capafons.
Una vez llegamos abajo del todo, en la carretera, la seguimos dirección el pueblo, y al pasar el puente del río tomamos el camino que hay a mano derecha, siguiendo el curso del río, dirección la Farena. Esta parte, se debe tener en cuenta los días de lluvia anteriores a la salida, ya que se debe cruzar el río varias veces y podemos acabar con las botas mojadas .
Vamos siguiendo las indicaciones hacia la Farena, cuando llegamos a la carretera, la tomamos a mano derecha, hasta encontrar un poste que indica dirección Mont- Ral enlace con el GR 7. Seguimos las marcas blancas y amarillas que llega hasta Mont- ral por el PR C -20.

Capafonts

Punta Barrina

• Photo of gandreu79
    gandreu79 Apr 26, 2018

Excel·lent ruta en un indret espectacular! Moltíssimes gràcies