Alpochóri - Pentagioí

November 29, 2018
November 2018

near Alpochóri, Central Greece (Greece)

Χωριό Αλποχώρι- κορυφή Ξεροβούνι- Χωριό Πενταγιοί.
Το μονοπάτι ξεκινάει από την ταβέρνα του Τάκη στο Αλποχώρι. Μετά τα πρώτα κόκκινα σήματα, περνάμε στενό μονοπατάκι δίπλα από ένα σπίτι και ανεβαίνουμε την πλαγιά. Υπάρχει κόκκινη σήμανση μέχρι την κορυφή, η οποία χάνεται σε κάποια σημεία. Συναντάμε 2 χωματόδρομους τους οποίους διασχίζουμε κάθετα. Περνάμε ακριβώς δεξιά από τη στάνη με τις αγελάδες μετά το δεύτερο χωματόδρομο. Το μονοπάτι έχει ήπια ανηφορική κλίση και καταπληκτική θέα στα παρθένα δάση της περιοχής. Από την κορυφή βλέπουμε μέχρι τη γέφυρα Ρίου- Αντίρριου. Φτάνουμε στην κορυφογραμμή και κινούμαστε προς τα αριστερά, μέχρι να συναντήσουμε το κολωνάκι του υψηλότερου σημείου. Γυρνάμε κάποια μέτρα πίσω, όπου βρίσκουμε ένα αχνό μονοπάτι χωρίς σήμανση το οποίο μας οδηγεί στην κατάβαση του βουνού αντιδιαμετρικά προς τους Πενταγιούς. Καθώς κατεβαίνουμε μπαίνουμε πάλι στο δάσος όπου υπάρχουν σήματα. Σε κάποιο σημείο συναντάμε έναν χωματόδρομο τον οποίο ακολουθούμε, !προσοχή μόνο για λίγα μέτρα!. Το μονοπάτι στο σημείο αυτό δεν διαγράφεται, στρίβει δεξιά χωρίς να υπάρχει κάποιο σήμα. Συνεχίζουμε την κατάβαση μέσα σε πυκνό δάσος με πολλά ζωάκια και πουλιά, που αν είμαστε τυχεροί συναντάμε και αν είμαστε ακόμα πιο τυχεροί, φωτογραφίζουμε. Ξαναβγαίνουμε σε χωματόδρομο και έπειτα μπαίνουμε στο τελευταίο κομμάτι μονοπατιού με πυκνή βλάστηση μέχρι το χωριό Πενταγιοί. Υπάρχει σήμα gps σε όλη τη διαδρομή, είναι απαραίτητη η χρήση του gps κοντά στους χωματόδρομους όπου δεν είναι ξεκάθαρη η συνέχεια του μονοπατιού. Ο εκτιμώμενος χρόνος με κανονικό ρυθμό και στάσεις είναι 5 ώρες. Δεν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες. Ενδείκνυται για αρχαρίους. Η διαδρομή μπορεί να συνδυαστεί με τη διαδρομή Κροκύλειο- Παναγία - Θεούλης, ή Κροκύλειο- Πενταγιοί. Στο Αλποχώρι υπάρχει υποδομή για διαμονή ορειβατικών συλλόγων στους δημοτικούς ξενώνες, κατόπιν επικοινωνίας με το σύλλογο του χωριού στη σελίδα : http://www.alpoxori.gr/contact.php. Ταβέρνες στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν στο Αλποχώρι, στη Ζωριάνου, στο Διχώρι και στο Κουπάκι. Στο Κροκύλειο υπάρχει μουσείο με παλιά αντικείμενα, το οποίο ελπίζουμε να επισκεφθούμε σύντομα! Καλές αναβάσεις

• Photo of cloud_constructor
    cloud_constructor Dec 8, 2018

παρα πολθ ωραιο μονοπατι με φανταστική θέα . Η ταβερνα εχει τούμπανο φαγητα!

• vanskouflora Dec 8, 2018

Τρομερό μονοπάτι, το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

• Λιμπαευηπετρος Dec 8, 2018

Αγαπητη κυρια Βαλια, η περιγραφη του μονοπατιου ειναι πολλη ομορφη και μας κανει να θελουμε να το επισκεφθουμε☺☺☺! Ευχαριστουμε πολυ για την αναρτηση σας. Πολυ συντομα θα το περπατησουμε κι εμεις και θα σας στειλουμε τις εντυπωσεις μας. Καλες αναβασεις να εχετε !!!

• Βαλια Dec 9, 2018

Να με πάρετε κι εμένα μαζί όταν το επισκεφθείτε ε! Θέλω να ξαναπάω