Alpens, Puig Cornador, Sta Margarida de Vinyoles, St. Martí de Vinyoles

Photo ofAlpens, Puig Cornador, Sta Margarida de Vinyoles, St. Martí de Vinyoles Photo ofAlpens, Puig Cornador, Sta Margarida de Vinyoles, St. Martí de Vinyoles Photo ofAlpens, Puig Cornador, Sta Margarida de Vinyoles, St. Martí de Vinyoles

March 21, 2019
March 2019

near Alpens, Catalunya (España)

Iniciem caminada a l'aparcament municipal d'Alpens, on hem deixat els cotxes. Només sortir del poble, ja trobem l'oratori de Sant Antoni, i seguim la ruta fent el següent itinerari:
Cal Torrats, Roca de Pena, Coll Tallat, Puig Cornador, Serra del Castell, Santa Margarida de Vinyoles, Collet de la Baga, La Pallissa, Sant Martí de Vinyoles, Enfruns, i tornada a Alpens.

Es tracta d'una ruta circular, que deixem momentàniament per pujar al Puig Cornador. Es pot fer el retorn des del cim desfent el camí, però nosaltres hem preferit tancar una altra petita circular, que representa fer una baixada i tornar a pujar, però paga la pena per les vistes del Pirineu que ens ofereix.

Pel demés, és una ruta fàcil, sense cap dificultat especial, que ens permet gaudir d'aquesta part del Lluçanés, no massa coneguda en general. Vistes espectaculars des del Puig Cornador i des dels miradors que anem trobant pel camí. Interessant també l'església de Santa Maria de Vinyoles, i el nucli de Sant Martí de Vinyoles.
Bon temps i temperatura agradable tot el matí.

Hora Inicio: 8:25 21 mar. 2019
Hora Fin: 13:58 21 mar. 2019
Distancia recorrida: 14,4 km (05:33)
Tiempo en movimiento: 03:31

Dreta amunt.

Serra del Castell.

Esquerra.

Santa Margarida de Vinyoles.

Collet de la Baga.

Nombre: Segmento: 1
Hora Inicio: 8:25 21 mar. 2019
Hora Fin: 13:58 21 mar. 2019
Distancia recorrida: 14,4km (05:33)