Alpatro,Font del Llimener,Torre del Llimener, Benisili,Llombai, Alpatro

Photo ofAlpatro,Font del Llimener,Torre del Llimener, Benisili,Llombai, Alpatro Photo ofAlpatro,Font del Llimener,Torre del Llimener, Benisili,Llombai, Alpatro Photo ofAlpatro,Font del Llimener,Torre del Llimener, Benisili,Llombai, Alpatro

April 4, 2021
April 2021

near Patró, Valencia (España)

Aquesta ruta de hui ens porta fins a la localitat de Alpatro(Vall de Gallinera), deixem el cotxe en el carrer de baix del safareig del poble i comencem la nostra ruta recorrent breument alguns dels seus carrer per anar a cercar la baixada cap al Barranc, només sortim del poble comencem un breu descens cap al Barranc, les vistes de Alpatro des de el barranc son fabuloses, en aquesta ruta no anem al Castellot de Alpatro pero durant el ascens per el barranc tindrem una bona vista d'ell.Be com acabe de mencionar despres de descendir breument el barranc començarem a pujar la muntanya de l'altra part del Barranc, on esta molt ben marcat a terra el cami a seguir, anem pujant poc a poc gaudint de les fabuloses vistes on per cert també es veu el Castell de Al-Azraq per anar a la Font del Llimener, es una font que está dins d'una petita Coveta, després de veure la Font continuem el nostre camí cap amunt per anar a veure les restes de la Torre del Llimener, on també podreu gaudir d'unes vistes fabuloses, després de veure les restes de la Torre del Llimener continuem el nostre camí per anar a sortir a una carretera asfaltada sense trànsit i a més és un tros curt perquè de seguida agafarem una pista forestal que apareix a la nostra dreta, agafem la pista forestal pero l'abandonarem ràpidament per anar descendint per senda cap a la població de Benisili, durant aquest descens també gaudireu d'unes bones vistes de la Vall, passareu per el costat d'un Abric i tindreu unes vistes fabuloses de Benisili, una vegada hem descendit el barranc, arribarem a la població de Benisili però de seguida girarem a l'esquerra per sortir ràpidament del poble, a partir d'aquest punt anirem per la carretera(es una carretera, sense tràfic i per on va tot el món però cal sempre anar amb precaució,no he posat cap waypoint en la ruta pero he pogut gaudir del espectacle del cirerers en flors que hi han en tota aquesta zona, arribarem a el petit poble de Llombai, on totes les cases estan en ruïnes, després de veure'l continuem el nostre camí per senda cap a la població de Alpatro, arribat el moment la senda s'acaba i tornem de ou a sortir a la carretera que en pocs minuts ens portara a la població de Alpatro i finalitzarà la nostra ruta de hui, espere que us agrade.
Salut i Muntanya

7-Vistes

8-Vistes

9-Font del Llimener

Girem primer a l'esquerra per anar a veure les restes de la Torre del Llimener

PictographRuins Altitude 1,871 ft

11-Restes de la Torre del Llimener

Restes de la Torre del Llimener I les seues vistes

12-Girem a l'esquerra

17-Prensa de una almasera

19-Bassa d'aigua

• Photo of alfredoselles54
    alfredoselles54 Jan 27, 2022

Juan, bonica ruta, on he disfrutat de part de la Serra de l’Almirall, que no coneixia.
    Feia temps que la tenía pendent i creía que tenía poc a atractiu, pero les sendes m’han encantat. De la Vall de Gallinera ni parlem, soc un enamorat.
    Gràcies per compartir.
    Bon camí.

• Photo of juan Llorca 85
    juan Llorca 85 Jan 28, 2022

Alfredoselles54 moltes gràcies per el teu comentari i valoració, m'alegre molt que el vaja agradat, eixa ruta jo la vaig conèixer gràcies a Jorge Garcia Polop.La veritat que es una ruta molt xula i entretinguda.