Alp-Escadarcs-Urtx-Queixans-Puigcerdà

Photo ofAlp-Escadarcs-Urtx-Queixans-Puigcerdà Photo ofAlp-Escadarcs-Urtx-Queixans-Puigcerdà Photo ofAlp-Escadarcs-Urtx-Queixans-Puigcerdà

August 16, 2017
August 2017

•   3.7 1 review

near el Vilar d'Urtx, Catalunya (España)

Per poder fer la ruta lineal amb la màxima utilització possible del transport públic, quatre membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, sortim cap a les sis en cotxe del poble per deixar-lo a la estació de tren de Granollers-Canovelles. Després de prendre un cafè i comprar els bitllets, agafem el tren a les 7,06 per arribar a Urtx-Alp cap a dos quarts de deu. No veiem el camí que hi ha al final de l'andana direcció Puigcerdà, al costat contrari a la estació i fem una volta considerable seguint la carretera. Prenem nota per un altre dia. No parem per esmorzar a un bar-restaurant obert, esperant que trobarem un altre més endavant i sort que tots portem quelcom, per que si no hauríem fet dejuni. Tot el camí es fa per pistes de terra o asfalt pràcticament planes i solament ens hem d"enfilar" per accedir al llac de Puigcerdà. Després de dinar a un restaurant prop de la estació de Puigcerdà, agafem el tren de les 17,20 per arribar a casa cap a les vuit tocades.

La Guingueta d'Ix

Estació Urtx-Alp

• Photo of Frederic Frau soriano
    Frederic Frau soriano Dec 1, 2022

Ruta molt facil..val la pena apte per tots els publics

• Photo of perfavic
    perfavic Dec 1, 2022

Gràcies Frederic per el teu comentari.