ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ-----ΛΙΜΠΟΒΙΣΙ

March 3, 2024

near Alonístaina, Peloponnese (Greece)

3/3/2024.
Καταπληκτικη διαδρομη τεσσαρων ωρων χωρις τις στασεις. Ξεκιναμε απεναντι απο την κεντρικη εκκλησια του χωριου ακολουθωντας τα κοκκινα τετραγωνα.
Σε 90 λεπτα φθανουμε στην πρωτη κορυφη 1440 υψ. και μετα κατεβαινουμε σε συνεχομενα οροπεδια μεχρι τη διασταυρωση της πηγης Κουφοξυλια. Εκει προς τα δεξια παμε για τα Κανελλακια και το χωριο Ελατη, ενω εμεις στριβουμε αριστερα με κοκκινα--μπλε ταμπελακια για Λιμποβισι.
Σε μιση ωρα ανεβαινουμε στη δευτερη κορυφη με 1440 υψ. απο οπου βλεπουμε μπροστα μας την Οστρακινα με το χιονοδρομικο και στα αριστερα τους τον Αιντινη, ενω πισω μας φαινεται η Ελατη με την κορυφη Μαδαρα απο πανω της με την κεραια.
Συνεχιζοντας συνανταμε δευτερη διασταυρωση προς τα δεξια για Χρυσοβιτσι (3,5 ωρες και 50 λεπτα για διασελο Ναυαρινου με επιστροφη στο Λιμποβισι απο την κατηφορικη ασφαλτο) και ευθεια παλι για Λιμποβισι.
Η διαδρομη ειναι αψογα σηματοδοτημενη με πολλη δουλεια απο το Συλλογο Αρκαδων Ορειβατων Οικολογων και καλο ειναι ολοι μας οταν συνανταμε οποιαδηποτε ζημια, εχουν κανει στις πινακιδες οι ασυνειδητοι που τους ΄΄αρεσουν ΄΄ τα βουνα, να την επαναφερουμε για να διατηρησουμε τα μονοπατια.