Alins - Sant Quir - La Falla Major - Colomar de Casa Guillem (Pallars Sobirà)

Photo ofAlins - Sant Quir - La Falla Major - Colomar de Casa Guillem (Pallars Sobirà) Photo ofAlins - Sant Quir - La Falla Major - Colomar de Casa Guillem (Pallars Sobirà) Photo ofAlins - Sant Quir - La Falla Major - Colomar de Casa Guillem (Pallars Sobirà)

July 15, 2021
May 2021

near Ainet de Besan, Catalunya (España)

25-05-2021

Petita excursió a l'ermita de Sant Quir sortint de l'escola d'Alins a la Vall Farrera.
Pel costat de l'escola surt l'antic camí de les falles o de Sant Quir, camí orientat a (S-E) amb un recorregut de 350 m, a pocs metres del poble ens trobem una barana de pals de fusta que ens indiquen el camí a seguir, poc abans d'arribar, el pal indicatiu ens marca el camí de retorn.
L'ermita de Sant Quir datada d'abans de S. XI es troba sobre el turonet. A prop de l'ermita s'alça l'escultura de la Fallaire i la Falla Major, tot un símbol del poble d'Alins.
En tornar al poble ens passegem pels antics carrers visitant les cases més emblemàtiques.