Alınca ya gelmeden dogusunda - Kabak

Very difficult
June 12, 2016
June 2016

near Alınca, Muğla (Türkiye)

Alınca ya gelmeden dogusunda - Kabak

• Photo of Nihat Tokdil
    Nihat Tokdil Jun 25, 2016

Kabak-Gartarası-Alınca
    Fethiye Yürüyüş Parkurları

Bu zor ama çok güzel parkuru yürüyenleri görmek beni çok sevindirir.
    Yerelde Gartarası diye bilinen bu parkuru yeniden açmak çok keyifliydi.
    Umarım sarnıçta su vardı ve siz de keyifle yürümüşsünüzdür.
    Sorunlu kısımları bildirirseniz düzeltmeye çalışırım.

• Photo of canad
    canad Jun 25, 2016

Sarnicta birikmiş az miktarda su vardı. Ancak biz temizliğinden emin olamadık. Su takviyesini tepedeki Çoban Yusuf un evinin yanindaki su borusu hava subabindan yaptık. (Rotanin başlarında, ancak bizim wikiloc ikiye bulunduğu için ortasinda)
    İniş rotası keyifli, ancak bazı yerlerde zorlayiciydi. Bilmeden giren acemi bir ekip için risk içerebilir. Belki yukarıdan giris tabelasına bir zorluk uyarısı konulabilir.
    Biz rotayı cennet koyundan başlayarak korsan koyu üzerinden çıkışla gelerek başladık. Ancak wikiloc kaydı yanlışlıkla ikiye bolunduğu için bu mevcut kısmın öncesi de ayrı bir rota olarak kaydoldu.
    Genel olarak çok keyifli, bol ve güzel manzaralı, zorlu bir inişti. Tesekkurler

• Photo of Nihat Tokdil
    Nihat Tokdil Jun 25, 2016

O kısım zor inildiği için Kabak'tan çıkılmasını tavsiye ediyoruz, tabii. Sarnıç Alınca'dan dolduruluyor, suyu temiz ve güvenlidir. Selamlar.