Aldaon-Irumugarrieta desde el guardetxe 24-DIC-15

Photo ofAldaon-Irumugarrieta desde el guardetxe 24-DIC-15 Photo ofAldaon-Irumugarrieta desde el guardetxe 24-DIC-15 Photo ofAldaon-Irumugarrieta desde el guardetxe 24-DIC-15

December 24, 2015
December 2015

near Arruazu, Navarra (España)

Ascensión a dos picos de las Malloas. Salimos desde el guardetxe en la carretera que sube de Lekunberri al Santuario de San Miguel. La parte de pista la hacemos en BTT.
Las señales rojas llevan a Irumugarrieta, así que para ir a Aldaon hay que separarse a la izquierda.
El dia fue excelente lástima que la niebla se nos echo al llegar a la cima y nos quedamos sin vistas.

Malloako bi piku igoera. Lekunberritik Aralarko San Miguelera igotzen den errepidearen ondoan dagoen guardetxetik atera ginen. Pista zatia BTTz egin genuen. Harrietako marka gorriak Irumugarrieta mendira joateko dira, hori dela eta Aldaon igotzeko ezkerrera aldendu behar da.
Eguna ikaragarria zen baina tamalez lainoa tontorrean agertu zen eta bistarik gabe geratu ginen.

Aldaon

1411 m

PictographCar park Altitude 3,454 ft

Guardetxe

Carretera sin pavimentar

Final BTT

En este punto dejamos las bicis y nos ponemos las botas de monte.