Alcalali-bloesemwandeling

February 7, 2017
February 2017

•   5 2 Reviews

near Alcalalí, Valencia (España)

Gewoon een leuke mooie en gemakkelijke bloesemwandeling.
Je hoeft alleen maar van de natuur en de amandelbloesem in het bijzonder te genieten.

IBP index 27

zie: http://www.ibpindex.com

• Photo of Secondlifespain
    Secondlifespain Feb 7, 2017

Een toffe wandeling langs de mooiste amandel boomgaarden van Alcalalí. Te doen vanaf, meestal, de derde week van januari voor het prille begin van de bloesem tot zeker half februari.

• Photo of tomvantienen
    tomvantienen Feb 9, 2020

Wij hebben deze route gelopen begin februari 2020, terwijl de amandelen volop in bloei staan. Er staan tussen de bloeiende bomen oom veel dode exemplaren. De wandeling is goed te doen. Soms is het pad moeilijk te vinden of te herkennen als pad. Heel afwisselend. Ik zet deze route bij mijn favorieten.

Sandal man Feb 9, 2020

Bedankt voor je positieve commentaar

Sandal man Feb 6, 2022

Er zijn maar weinig van mijn wandelingen gemarkeerd, een gps is dan ook zeker nodig.
    Met Wikiloc op je telefoon (of een andere app) lukt het ook prima.
    Waarom maar 2 sterren als je heb nog niet eens gedaan hebt?

• domein.esmoreit Feb 6, 2022

OK bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik Wikiloc nog maar net en het is nog wat zoeken. Dan kom ik er wel uit. Ik heb de beoordeling rechtgezet 🙂

Sandal man Feb 6, 2022

Bedankt, het belangrijkste is dat je een off line kaart download zie ook het filmpje wat ik gemaakt heb over Wikiloc