Albarca : Barranc dels Enllosats

April 14, 2021
April 2021

•   5 2 Reviews

near Albarca, Catalunya (España)

Partim del Segalas del Miquel al Coll Blanc i del GR 65.5 a prop del Coll D´Albarca , aviat agafem una pista que baixa per el Barranc de La Plana del Frare per creuar el Barranc dels Segalassos que es transforma en el Barranc dels Enllossats que anem seguint per la seva llera fins a trovar el Riu de Prades que aviat abandonem per agafar un cami que porta a Les Mines que aviat es transforma en pista per la que retornem a l ´origen.
El recorregut per el Barranc dels Enllosats es fa majoritariament per la llera buscant el millor pas que ens permet la vegetacio i les formacions rocoses , sense grans problemes técnics pro que es pot complicar molt si el cabal del riu es important que ens dificultaria tambe els numerosos pasos a gual del riu que hem de fer al llarc del recorregut

Intersecció

continuem recte

agafem la pista de la dreta

PictographRiver Altitude 2,438 ft

Atravesem el Riu de Prades a gual per dirigirnos a les Mines a l´altre riba

Mines

• trincotrinco Apr 15, 2021

Excursio forca entretinguda, pero amb pasos interesants per la llera.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Apr 16, 2021

el terreno de la primra foto es muy wild me gusta!