Photo ofAlbaida- Benisoda- Agullent- Ontinyent-Agullent- Benisoda- Albaida (Rebeca Soler Bataller 1r Bat C 2021-2022) Photo ofAlbaida- Benisoda- Agullent- Ontinyent-Agullent- Benisoda- Albaida (Rebeca Soler Bataller 1r Bat C 2021-2022) Photo ofAlbaida- Benisoda- Agullent- Ontinyent-Agullent- Benisoda- Albaida (Rebeca Soler Bataller 1r Bat C 2021-2022)

56 minutes
57 minutes
December 8, 2021
December 2021

near Albaida, Valencia (España)

Hui he anat amb el meu cosí a realitzar una ruta amb bicicleta. Hem quedat a les 15 hores per a que fera un poc de calor, però feia molt d´aire i aquest ens feia que costara més realitzar la ruta. Aquest camí està prou bé, no hi ha molt de tràfic, ja que passes per polígons, però en Ontinyent si que hem trobat prou de tràfic. La ruta aquesta la solem fer quan tenim que estirar cames, ja que el dimecres teníem carrera a Castelló.
La ruta ha sigut prou amena i ho hem passat prou bé.
No hi havien fonts durant tot el camí, hi ha que agafar aigua de casa.
El aire ens ha convertit la ruta en una més díficil, ja que de normal esta no té casi pujades, doncs és prou fàcil, però aquest ho ha dificultat.
Per a la gent que vuiga fer aquesta, es per la carretera i pot fer-la amb unes condicions físiques baixes, no és molt dura. També és ideal fer-la amb algún company per a que siga més ràpida i passar-ho bé.