Alakır Vadisi / Alakır Çayı - Sinit Değirmeni Doğa Yürüyüşü

Photo ofAlakır Vadisi / Alakır Çayı - Sinit Değirmeni Doğa Yürüyüşü Photo ofAlakır Vadisi / Alakır Çayı - Sinit Değirmeni Doğa Yürüyüşü Photo ofAlakır Vadisi / Alakır Çayı - Sinit Değirmeni Doğa Yürüyüşü

1981
May 7, 2019
May 2019

near Söğütcuma, Antalya (Türkiye)

o qüzel insanlar, bu muhteşem qüzel eserleri bırakıp qöçüp qittiler, Acaba gelecek nesillere Biz neler bırakacağız neler bırakıyoruz hiç düşündünüz mü sanırım kocaman bir hiç beton yığını

Bu hafta sonu ikinci bir diğer doğa etkinliğimiz de Alakır vadisine yaptım. Alakır vadisinde köy evlerini değirmenlerinin ve muhteşem tahıl ambarları Gördük. Tahıl ambarları hemen hemen her evin bahçesinde birer tane bulunmaktadır. O kadar çok gördüm kü şaşırdım kaldım, bu eserler sadece burada bu kadar çoktu ama hepsi yok olmak üzere bu üzücüydü.. Yetkililer niye görmezden gelirler...

Alakır Vadisi nin simgesi olan sinit değirmeni sanırım 10 yıl öncesine kadar görevini görmekteydi, bölgeye gelen hes'ler yüzünden oda işlevini yitirmiş durumda şu anda yıkılmak üzere harabe durumunda Halbuki alternatif turizme katkı sağlayacak ama hes'ler den yüzümüzü kaldıramıyoruz.
Sanırım bir 10 yıl içinde yerle bir olur yok olur gider.
Bizler görürüz ama bizden sonraki gelenler göremez ..!
Aşk varda niye herkez her zaman Göremez ;)