Alakilise - Yatıkardıç ( Alternatif Yol )

Photo ofAlakilise - Yatıkardıç ( Alternatif Yol ) Photo ofAlakilise - Yatıkardıç ( Alternatif Yol ) Photo ofAlakilise - Yatıkardıç ( Alternatif Yol )

May 18, 2023
May 2023

near Belören, Antalya (Türkiye)

Alakilise’den çıktıktan sonra Erenler ve Kırk Merdiven üzerinden Yatıkardıç’a gitme planım vardı. Hava bir anda döndü ve gök gürültülü yağmur başladı. Yolda karşılaştığım çoban bu güzergahın yağmurda tehlikeli olabileceğini söyledi ve bana alternatif bir yol önerdi.

Ancak bu yol diğeri kadar olmasa da zorlu ve diğerine göre daha uzun. Su tedariği önemli. Bol yokuş var. Hele ki sırtınızda 20 kg çanta varsa ne ala…

Yatık Ardıç’ta Bankacı Mustafa Ağabeyi bulun. Çadırınız varsa evinin bahçesinde yer gösteriyor. Çadır yoksa kalacak yer de ayarlayabilir, önceden haber vermek kaydıyla. Eşi Ayşe Ablanın yemekleri muhteşem. İsteğe göre akşam yemeği ve kahvaltı veriyor. Ben duş bile aldım. Güzel İnsanlar. Mutlaka tanışın…Yolda zorda kalırsanız arayabilirsiniz. 0 (535) 593 23 85

Kavşak

Yol çarşaklı. Kavşağa kadar kaygan.

Sağlam bir yokuş bekliyor Sizi…

Ardıç ve sedir ormanı

Ağaçlar muhteşem. Entler gibi her an canlanacaklar gibi…

Camiye geldiyseniz mutlu son…