Alacasu-Tekirova

April 14, 2022
April 2022

near Çamyuva, Antalya (Türkiye)

Zamanım olduğu için ulaştığım ilk koydan sonra alternatif rota oluşturarak buruna kadar yürüyerek güneşin tadını çıkardım .devamında yolu takip ederek tekrar resmi patikaya ulaşarak yoluma devam ettim.bu yolu kaç defa yürüdüğümü hatırlamıyorum fakat hatırladığım ilk yürüdüğüm yıl 2001 yılıydı.Doğu Likya'da kısa etaplardan olmazsa olmaz etaplarımdan

PictographSummit Altitude 142 ft

Panorama

Panorama

Sola devam edin

null

Phaselis antik kentini ziyaret etmek isteyenler sahilden devam edip antik kent girişindeki görevlilere ücretini ödeyip kenti gezebilirler.

• Photo of rridvantalya
    rridvantalya Apr 30, 2022

Rotanin kisa olmasi ve yukselti icermemesi nedeniyle yeni baslayanlar icin guzel bir tercih. Normalde ucretli olan faselis antik kentine kacak giris sagliyor :)
    Yalniz faselis sahilden sonra cikilan tepeden itibaren rota kesilmis. O nedenle yukseklik sabit ve rota duz cizgi gozukuyor. Patikalari takip etmek gerekli

• Photo of spehlivan
    spehlivan Apr 30, 2022

Malesef fotoğraf ve video kayıtlarımın fazla olmasından dolayı Phaselis antik kentinden sonra gelen tepecikte şarjım 2,5 km hiç bir şekilde kayıt altına belirttiğiniz gibi rotanın kısalığı ve yükselt içermemesi nedeniyle severek yürüdüğüm kısa rotalardan bir Güney Liman tepeciğini indikten sonra patikayı ve kırmızı beyaz işaretlemeyi takip ettiğinizde 10 dakikaya Sun Dance Kamping alanına ulaşıyorsunuz!!(Bu rotayı Mayıs ayı içinde yürümek isteyen yürüyüşcelere önemrim Phaselis Antik Şehrini gezdikten sonra Güney Limanda yüzme molası yapmaları Kente kaçak giriş yapmayın bilet kontrolleri var)!sonrası Arnavut Kaldırımını Tekirova merkeze kadar takip etmek Su kemerlerinin hemen sağında Müze Mağazası var!İçecek ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz fakat FİYATLAR bakkal fiyatlarıyla karşılaştırılamaz.!!Su her daim yanınızda yeterince olsun.