← Part of Samanlı Dağları

Aksığın'dan Kazandere'ye ( 2021 03 )

Photo ofAksığın'dan Kazandere'ye ( 2021 03 ) Photo ofAksığın'dan Kazandere'ye ( 2021 03 ) Photo ofAksığın'dan Kazandere'ye ( 2021 03 )

March 8, 2021
March 2021

near Kazandere, Kocaeli (Türkiye)

Aylardır süren bir hasreti dindirecek olmanın heyecanı, bizi dağların yükseklerine çağıran kar, yürüyüşün ilk adımlarında kulaklarımızda uğuldayan rüzgar, geriye dönüp baktığımızda aşağıda, körfezin pusu önünde siluetleri belirginleşen yüksek tepeler,

çok geçmeden üzerinde yürümeye başladığımız ve biz yükseldikçe derinleşen bembeyaz ama bir o kadar da soğuk kar, nefesimizi kesen tırmanış, arada kulak verirsek seslerini duyduğumuz küçük orman kuşları, vadinin tabanındaki gümbürtüsü biz yaklaştıkça kuvvetlenen Kazandere, gün boyu bizi yalnız bırakmayan ve ayrılırken hüzünlendiren Karabaş köpek,

su alan üşüyen ayakların sobanın karşısındaki bayramı, bir ziyafet sofrasını andıran masa, sıcak, demli çaylar, acıkan ama doydukça keyfi yerine gelen karınlar, Mustafa Amca’nın misafirperverliği ve bu harika günü daha da benzersiz kılan birbirinden güzel insanlar düne dair aklımızda kalanlar, her birine bir kere daha yürek dolusu sevgiler, teşekkürler…