Akrenboswandeling te BEVER

December 14, 2011
December 2011

near Bois d'Acren, Walloon Region (Belgique)

Plaats : BEVER
Naam wandeling : AKRENBOSWANDELING
Lengte wandeling : 5 km 900 meter
Duur wandeling : 1 h 28 min Gemiddelde snelheid: 4 km/h
Aard van de wegen : De wandeling loopt over betonwegjes en veldwegen
Moeilijkheidsgraad : rustige en gemakkelijke wandeling goed begaanbare wegen
Laatste maal verkend op/in : (wordt verkend in 2012)
We vertrekken aan de Kerk van Akrenbos en wandelen in de richting van Deux-Acren na 200 meter komen we aan een Kruising (met knipperlichten) , nu slaan we links af in de Akrenbos(straat).Rechts van ons bevindt zich het oude klooster na 300 meter komen we aan een T-splitsing , waar we rechts aan houden en verder de Akrenbos(straat) blijven volgen.We komen na 900 meter uit aan een Vierkantshoeve nr 17 met een kleine Kamer-Kapel , binnen in de kapel zien we onder het altaar een liggende Christus in een stenen ........MEER op www.non-stop.be voor de volledige beschrijving.