Photo ofΑχλαδοχώρι - Κοιμισμένο ρέμα - Vr. Shabran - Τσολιάς - Καταφύγιο έκτακτης ανάγκης\Zaslon Livada - Κοιμισμένο ρέμα Photo ofΑχλαδοχώρι - Κοιμισμένο ρέμα - Vr. Shabran - Τσολιάς - Καταφύγιο έκτακτης ανάγκης\Zaslon Livada - Κοιμισμένο ρέμα Photo ofΑχλαδοχώρι - Κοιμισμένο ρέμα - Vr. Shabran - Τσολιάς - Καταφύγιο έκτακτης ανάγκης\Zaslon Livada - Κοιμισμένο ρέμα

9 hours one minute
June 14, 2020
June 2020

near Achladochóri, Central Macedonia (Greece)

Όρβυλο δεν είχα πάει ποτέ. Να πω την αλήθεια, τον ήξερα σαν ονομασία, όμως τον "σνόμπαρα"
Αποφασίσαμε τελικά να τον επισκευτούμε. Πήγαμε στο Αχλαδοχώρι και από εκεί από τον χωματόδρομο προωθηθήκαμε προς το κοιμισμένο ρέμα.
Ο χωματόδρομος είναι σε σχετικά καλή ποιότητα, όμως για να μην ταλαιπωρηθεί το αυτοκίνητο, καλό είναι η παρέα να πάει με ψηλό όχημα.
Σημάδια για τον Τσολιά δεν υπάρχουν. Υπάρχουν όμως πατημένα χόρτα που παίζουν τον ρόλο του μονοπατιού.
Κρίνεται χρήσιμο η παρέα να έχει και gps/orux
Αποφασίσαμε, αντί να κατεβούμε από το ίδιο μονοπάτι, να περπατήσουμε από τον βουλγάρικο Όρβυλο.
Η διαδρομή με άρεσε πολύ. Προτείνεται

Κολωνάκι E94

Χώρος παρκαρίσματος

Εδώ είναι το καλύτερο μέρος για να αφήσει κανείς το αυτοκίνητό του. Έχει πλάτος για στροφή

PictographWilderness hut Altitude 5,578 ft
Photo ofΚαταφύγιο έκτακτης ανάγκης - Zaslon Livada Photo ofΚαταφύγιο έκτακτης ανάγκης - Zaslon Livada Photo ofΚαταφύγιο έκτακτης ανάγκης - Zaslon Livada

Καταφύγιο έκτακτης ανάγκης - Zaslon Livada

Δεν ήταν στον δρόμο μας το καταφύγιο έκτακτης ανάγκης, όμως κάναμε μία μικρή παράκαμψη για να το δούμε. Αν και χωρίς καταφυγιάρχη, όπως φαίνεται στην φωτογραφία είναι σχετικώς καθαρό

Κολωνάκι

Νερό

Το νερό βρίσκεται λίγο πιο δεξιά από το μονοπάτι Όταν πήγαμε εμείς, έτρεχε πολύ λίγο

Τρεχούμενο νερό

Βάλαμε νερό και ξεδιψάσαμε. Έτρεχε ασταμάτητα

Tsolias / Vr. Gotsev (2212μ.)

Vr. Shabran (2195μ)

Χωματόδρομος

Λίγο μετά το νερό βρίσκεται ο χωματόδρομος που καταλήγει σε όμορφο μονοπάτι Υπομονή δύο χιλιομετράκια ακόμα ανάβαση και μετά χαλαρώνουμε