Akçakese - Kabakoz Sahil - Akçakese Sahil - Akçakese

Photo ofAkçakese - Kabakoz Sahil - Akçakese Sahil - Akçakese Photo ofAkçakese - Kabakoz Sahil - Akçakese Sahil - Akçakese Photo ofAkçakese - Kabakoz Sahil - Akçakese Sahil - Akçakese

August 4, 2020

•   3.8 4 Reviews

near Akçakese, İstanbul (Türkiye)

AKÇAKESE KÖYÜ

Şile, İstanbul iline bağlı bir ilçedir. Marmara Bölgesi'nin kuzey doğusunda, Karadeniz kıyısındadır. Doğuda Kandıra, güneydoğuda Derince ve Körfez, güneyde Pendik ve Gebze, güneybatıda Çekmeköy ve batıda Beykoz ilçeleriyle çevrilidir. Osmanköy ve Akçakese Şile ilçemize bağlı beldelerdir. Akçakese, İstanbul'un Şile ilçesine bağlı bir sahil mahallesidir. Köy İstanbul'a 60 km, Şile'ye 17 km uzaklıktadır. Yazları hafta sonları denize fazla talep alır. Çevredeki köyler gibi emekli insanların sürekli olarak ikamet ettiği göze çarpmaktadır. Mahallenin asıl yerlileri yazın gelirler

PictographBeach Altitude -5 ft

SAHİL

PictographBeach Altitude 5 ft

Akçakese Sahil

• Photo of mel6677
    mel6677 Nov 2, 2020

Döngü bir rota. Özel araçla çok rahat yapılabilir. Keyifli yürüyüşler dilerim.

• Photo of KAMPTREK
    KAMPTREK Nov 2, 2020

Çok teşekkürler Gezentihoca . Sayenizde yeni rotalar yeni yerler görüyoruz.

• Photo of Murat Bozkurt
    Murat Bozkurt Mar 14, 2021

Bir noktada rotaya bağlı yol kayboldu. Alternatif yol aradık ancak sahile ulaşamadık. Biz de diğer sahil rotası için başka bir rota kullandık. Bunun dışında parkur hem görsel hem de keyif açısından çok güzeldi. Tavsiye derim.

• pellice May 1, 2023

Mahalesef artık yolu cilet tel ile kapatılmış ve bir çok yerde yeni ev inşaat ediliyor. Rotadan vazgeçmek zorunda kaldık.