AIZKORRI

July 28, 2022
July 2022

near Asemendialdea, País Vasco (España)

Beunda, Sancti Espíritus, Aizkorri, Urbia, Urbiako fonda, Sant Adrián, Beunda
Seguim el recorregut de la marató, agafant-la on l'havíem deixat l'anterior etapa, Sancti Espíritus. Per això anem amb el cotxe a Beunda on comencem a caminar per a ràpidament arribar a Sancti Espíritus.
Pujem a l'Aizkorri i després de gaudir d'unes espectaculars vistes, iniciem la baixada. En algun moment perdem les marques de la cursa i ens deixem portar per la processó de gent que va amunt i avall, i també pel track que estem seguint que també ha optat per no fer les crestes.
Una vegada baix, al Pla d'Urbia tornem a trobar les marques i encara que ens sembla que ens allunyem de la fonda d'Urbia, on volem dinar, ens endinsem en una fantàstica Fageda que ens fa gaudir moltíssim. El camí ens porta a fer unes quantes ziga-zagues innecessàries, però que finalment ens permeten continuar veient paisatges fantàstics.
Dinem a Urbiako Fonda, bonic lloc, ple de gom a gom i continuem pel GR 282 cap a Sant Adrián, que comença per pista però ràpidament es converteix en un bonic passeig pels fantàstics boscos d'aquest país.