Photo ofAigina 09/09/2018 Αίγινα Ανιτσαίου - Αγ.Αντώνιος - Όρος (Προφ. Ηλίας) - Μαραθώνας Photo ofAigina 09/09/2018 Αίγινα Ανιτσαίου - Αγ.Αντώνιος - Όρος (Προφ. Ηλίας) - Μαραθώνας Photo ofAigina 09/09/2018 Αίγινα Ανιτσαίου - Αγ.Αντώνιος - Όρος (Προφ. Ηλίας) - Μαραθώνας

September 9, 2018
September 2018

near Anítsaion, Attica (Greece)

Από τον οικισμό Ανιτσαίου κινούμαστε νότια στο στενό τσιμεντόδρομο και μετά χωματόδρομο για 1.4χλμ και στη διασταύρωση κατηφορίζουμε αριστερα σε δευτερεύοντα χωματόδρομο ο οποίος στη συνέχεια ανηφορίζει και καταλήγει σον Άγιο Αντώνιο. Δεξιά από την είσοδο της εκκλησίας το μονοπάτι οδηγεί μέχρι την κορυφή. Επιστρέφουμε από τα ίδια μέχρι τη διασταύρωση και κινούμαστε αριστερά μέχρι τον οικισμό Βλάχηδες. Μετά τα σπίτια στα αριστερά μας θα δούμε μονοπάτι με πινακίδα προς Σφεντούρι. Στα επόμενα 100μ. υπάρχει διασταύρωση και ακολουθούμε ξανά πορεία προς Σφεντούρι. Μετά από 1.3χλμ θα συναντήσουμε χωματόδρομο και θα κινηθούμε δεξιά. Ακολουθώντας το χωματόδρομο για 1χλμ θα δούμε την πινακίδα προς την κορυφή του Όρους στα δεξιά μας και θα ανηφορίσουμε περίπου για 1χλμ. Επιστρέφουμε από τα ίδια μέχρι τη διασταύρωση του μονοπατιού όπου δεξιά οδηγεί στο Ανιτσαίου. Κατεβαίνοντας θα περάσουμε από το εκκλησάκι των Ταξιαρχών για να βρεθούμε στη διασταύρωση του χωματόδρομου με την άσφαλτο. Εδώ υπάρχει η επιλογή να συνεχίσουμε μέσω μονοπατιού προς Μαραθώνα (μέσω ελαιώνα), όμως επιλέχθηκε λόγω συνθηκών η γρηγορότερη πρόσβαση μέσω ασφαλτόδρομου και στη συνέχεια χωματόδρομου (αριστερά στην Παχιά Ράχη). Όλη η διαδρομή είναι εκτεθειμένη (δεν υπάρχει σκιά παρά μόνο στα εκκλησάκια), δεν υπάρχει νερό και χαρακτηρίζεται μέτρια λόγω της ζέστης (31 βαθμοί) και την έκθεση στον ήλιο για περίπου 6 ώρες. Με τέτοιες συνθήκες 3 λίτρα νερό οπωσδήποτε. Με τον ΕΟΣ Αχαρνών.