Αγριά - Άγιος Λαυρέντιος

December 5, 2021
December 2021

near Agriá, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για ένα όμορφο και γραφικό trail που στο μεγαλύτερο τμήμα του υπάρχει παλιό καλντερίμι το οποίο καταλήγει μέσα στο υπέροχο χωριό του Αγίου Λαυρεντίου. Η διαδρομή αρχίζει από την Αγριά και συγκεκριμένα από το φανάρι της παραλιακής οδού, στο ύψος του εργοστασίου της Έψα, στην διασταύρωση με την οδό Αποστόλου Λάμπη. Ακολουθούμε την συγκεκριμένη οδό (Αποστόλου Λάμπη) και στο τέρμα της στρίβουμε δεξιά. Σε λίγο συναντάμε τον οικισμό Βροχιά. Κατά μήκος του μονοπατιού υπάρχουν κόκκινα σημάδια με μπογιά, και διάφορα ταμπελάκια. Η σήμανση είναι σε γενικές γραμμές ικανοποιητική, αλλά καλό θα ήταν να έχει κανείς μαζί του την διαδρομή σε GPS για σιγουριά. Το μονοπάτι διασταυρώνεται τόσο με χωματόδρομους όσο και με τον ασφαλτόδρομο τον οποίο ακολουθούμε κάποια στιγμή μέχρι να ξαναβρούμε το καλντερίμι. Ο Άγιος Λαυρέντιος σε αποζημειώνει με την ομορφιά του. Στην πλατεία υπάρχουν γραφικά ταβερνάκια και καφενεία. Από εκεί μπορεί να συνεχίσει κανείς προς Άγιο Βλάσιο ή να επιστρέψει πίσω στην Αγριά.