Άγραφα (Τύμπανος - Λούτσα - Φούρκα)

Photo ofΆγραφα (Τύμπανος - Λούτσα - Φούρκα) Photo ofΆγραφα (Τύμπανος - Λούτσα - Φούρκα) Photo ofΆγραφα (Τύμπανος - Λούτσα - Φούρκα)

March 26, 2016
March 2016

near Oxyá, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή πραγματοποιήθηκε στις 26/03/2016.
Αφετηρία ήταν ο Τύμπανος, στο δρόμο για τα χωριά της Δυτικής Αργιθέας και αρχικός προορισμός ήταν η Καράβα.
Δεν επιχειρήθηκε όμως η ανάβασή της λόγω μη κατάλληλου εξοπλισμού, αφού το χιόνι ήταν αρκετά παγωμένο.
Φτάσαμε μέχρι την αλπική λίμνη στη βάση της Καράβας, την "Λούτσα" στα 1.900μ. και κατόπιν κινηθήκαμε περιμετρικά του Κλουκουτσαρίου.
Κατά την επιστροφή μας περάσαμε από την κορυφή της Φούρκας με υψόμετρο 1.882μ.
Η θέα από την κορυφή είναι ανοικτή προς όλα τα σημεία του ορίζοντα. Βόρεια σε κοντινή απόσταση ξεχωρίζουν η Καραβούλα, ο Κόζιακας το ορεινό σύμπλεγμα της Λουπάτας, Μαρόσας & Αυγού και σε πιο μακρινή απόσταση η οροσειρά της Νεράϊδας και της Τριγγίας. Δυτικά διακρίνονται ο Κοκκινόλακος, τα όρη Βάλτου, το Χατζή και πιο μακριά τα Τζουμέρκα και η Κακαρδίτσα. Νότια απλώνονται τα Άγραφα και ανατολικά διακρίνεται ο θεσσαλικός κάμπος.
Για την συγκεκριμένη διαδρομή διανύσαμε 14 χλμ., σε πεντέμισι ώρες καθαρής πορείας.