Άγραφα (Νεράιδα - Καταφύγιο Αγράφων - Βουτσικάκι)

Photo ofΆγραφα (Νεράιδα - Καταφύγιο Αγράφων - Βουτσικάκι) Photo ofΆγραφα (Νεράιδα - Καταφύγιο Αγράφων - Βουτσικάκι) Photo ofΆγραφα (Νεράιδα - Καταφύγιο Αγράφων - Βουτσικάκι)

July 21, 2021
July 2021

near Neráida, Thessaly (Greece)

Ξεκινάμε από το χωριό Νεράιδα και ακολουθώντας το μονοπάτι Β3 που κινείται μέσα σε δάσος κωνοφόρων παρακάμπτοντας τον ασφαλτόδρομο Νεράιδας - Καταφυγίου Αγράφων, φτάνουμε στην θεση Κούλια στα 1490μ υψόμετρο. Από εδώ μπαίνουμε στο μονοπάτι Β1 και κινούμενοι ΔΝΔ φτάνουμε χωρίς δυσκολία στο καταφύγιο Αγράφων. Από εδώ ανηφορίζουμε την πίστα του σκι και μπαίνουμε στο μονοπάτι Β4 που αρχικά κινείται μέσα σε δάσος και συνεχίζει ΔΝΔ και μας οδηγεί χωρίς δυσκολία στην κορυφή Τέμπλα. Συνεχίζουμε ΔΒΔ κινούμενοι πάνω στην κορυφογραμμή φτάνοντας στο βόρειο άκρο της, στην κορυφή Ανγκώνα. Από εδώ κατηφορίζουμε ήπια με κατεύθυνση δυτική προς το διάσελο Στρατώνα που βρίσκεται 150 μέτρα περίπου χαμηλότερα. Ακολουθεί ανηφορική πορεία για να βγούμε σε μικρό πλατό στην βάση της ράχης που ανηφορίζει προς την κορυφογραμμή. Ανηφορίζουμε σχεδόν νότια στην σχετικά απότομη ράχη. Περνούμε από κάποια βραχώδη περάσματα χωρίς κάποια τεχνική δυσκολία και βγαίνουμε στην κόψη Γκαβέλ. Συνεχίζουμε ΔΝΔ κινούμενοι πάνω στην στενή κόψη με κατεύθυνση την κορυφή Βουτσικάκι που ξεχωρίζει μπροστά μας. Φτάνουμε τελικά χωρίς κάποια τεχνική δυσκολία στην κορυφή και απολαμβάνουμε την θέα. Η διαδρομή είναι αρκετά επίπονη και θα μπορούσε να μετριαστεί η δυσκολία της αν κάποιος ξεκινούσε από το καταφύγιο Αγράφων. Πολύ καλή σήμανση σε όλο το μήκος της διαδρομής. Νερό δεν υπάρχει σε κανένα σημείο, τουλάχιστον τους καλοκαιρινούς μήνες και θα πρέπει ξεκινώντας από το καταφύγιο να προμηθευτεί την απαιτούμενη ποσότητα εμφιαλωμένου νερού

Νεράιδα Καρδίτσας

Κορυφή Τέμπλα 1809μ

Διάσελο Στρατώνα

κορυφή Βουτσικάκι 2154μ

• Photo of stergios zarogiannis
    stergios zarogiannis Dec 5, 2022

Πολύ όμορφη διαδρομή. πολύ κατατοπιστικά σχόλιά