Άγραφα: Βαθύλακκος-Βουλγάρα 1653 μ. Agrafa: Vathylakkos-Voulgara peak

Photo ofΆγραφα: Βαθύλακκος-Βουλγάρα 1653 μ. Agrafa: Vathylakkos-Voulgara peak Photo ofΆγραφα: Βαθύλακκος-Βουλγάρα 1653 μ. Agrafa: Vathylakkos-Voulgara peak Photo ofΆγραφα: Βαθύλακκος-Βουλγάρα 1653 μ. Agrafa: Vathylakkos-Voulgara peak

June 11, 2018
June 2018

near Vathýlakkos, Thessaly (Greece)

Με αφετηρία το χωριό Βαθύλακκος Καρδίτσας (παλαιότερη ονομασία Λακρέσι) ανηφορίσαμε σε χωματόδρομο (κατάλληλο για 4Χ4 ) και φθάσαμε σε 6,2 χλμ. στο εξωκλήσι των Αγίων Αποστόλων σε υψόμετρο 985 μ., δίπλα στο οποίο υπάρχει καταφύγιο κυνηγών με κρεβάτια για 5 άτομα, βρύση νερού και ψησταριά. Το σημείο αυτό προσφέρεται για κατασκήνωση (μπορεί κανείς να κοιμηθεί και μέσα στην εκκλησία). Η πορεία μας ξεκίνησε από εδώ. Ανηφορίζουμε δυτικά πάνω στη ράχη σε όχι πολύ σαφές μονοπάτι, με αραιή σήμανση με πινακιδάκια από τον ΕΟΣ Καρδίτσας (Ζ2), κινούμενοι κυρίως σε ελατόδασος. Φθάνοντας στο ψηλότερο σημείο της ράχης αλλάζουμε κατεύθυνση προς νότον μέχρι την κορυφή Βουλγάρα. Ο χρόνος πορείας με στάσεις από το καταφύγιο κυνηγών μέχρι την κορυφή είναι περίπου 3,5-4 ώρες. Επιστροφή από τα ίδια ή συνέχεια στο μονοπάτι Ζ1 προς διάσελο Ζαχαράκη. Κοντά στον Βαθύλακκο βρίσκονται τα θερμά Λουτρά Σμοκόβου όπου μπορεί να γίνει επίσκεψη στην επιστροφή μετά το τέλος της πορείας.