Άγιος Ζήνας - Πύργος - Τεμένια

June 14, 2020
September 2019

near Vasilianá, Crete (Greece)

• Photo of Fishtony - Trailhunting Greece
    Fishtony - Trailhunting Greece Jul 30, 2020

Καλησπέρα! Φοβερή διαδρομή ακολούθησες! Μία παρατήρηση μονάχα, ο τερματισμος σας είναι στους Βαμβακάδες και όχι Τεμένια ! Εαν βρεθείς στην Κάντανο κερνάω ρακές να τα πούμε από κοντά για περιπατητικούς θησαύρους της κοιλάδας εδώ!

• Photo of pezoporikos
    pezoporikos Jul 30, 2020

Έχεις δίκιο για τον τερματισμό. Φοβήθηκα τα πλέγματα ,γιατί τη διαδρομή την έκανα από σχεδιασμό επί χάρτου. Ευχαρίστως να βρεθούμε να πιούμε καμιά ρακή και να μας δείξεις διαδρομές να τις περπατήσει πολύς κόσμος και να γνωρίσει την ομορφιά και τη φιλοξενία της περιοχής.

• Photo of Fishtony - Trailhunting Greece
    Fishtony - Trailhunting Greece Jul 30, 2020

Εαν δεν μας είχε ανακόψει η Πανδημία η στράτα Πέτρας Σελί - Μυτάτο Κατάκη θα ήταν καθαρισμένη φέτος. Όπως καθαρίστηκε και από το Ανησαράκι - Μυτάτο Κατάκη διαδρομή 3.352 μέτρα. Η παρουσία πλεγμάτων είναι ανατρεπτικός παράγοντας στον καθαρισμό των Δίστρατων, της διαδρομής επάνω στα "νερά" του βουνού που περπατήσατε έως τον Πύργο. Βρείτε μας στο καφέ-κρεπερί Sugar Lab σε μια από τις περασιές σας εδώ! Αντώνης.