Άγιος Νικόλαος - Καμάρα - 9 βρύσες - Καζάρμα Β20 B22 Β4

Photo ofΆγιος Νικόλαος - Καμάρα - 9 βρύσες - Καζάρμα Β20 B22 Β4 Photo ofΆγιος Νικόλαος - Καμάρα - 9 βρύσες - Καζάρμα Β20 B22 Β4 Photo ofΆγιος Νικόλαος - Καμάρα - 9 βρύσες - Καζάρμα Β20 B22 Β4

1977
November 1, 2020
November 2020

near Koúra, Thessaly (Greece)

Υπέροχη διαδρομή, ειδικά αυτή την εποχή!
Τα χρώματα στη φύση σε καθηλώνουν.
Εκκίνηση και πέρας ο αυχένας του Αγίου Νικολάου.
Ξεκινήσαμε στο μονοπάτι Β20 με κατεύθυνση προς Ανθοχώρι και μείναμε αρκετά μας φωτογραφίζουμε τις οξυές.
Το μονοπάτι έχει γκρεμιστεί από την πρόσφατη κακοκαιρία από το σημείο που τελειώνουν οι οξυές, έως τη βρύση Μάλλια και αναγκαστηκαμε να πάμε λίγο ν πιο ψηλά για να περάσουμε. Φτάσαμε στην εντυπωσιακή Καμάρα και αφού ακούσαμε τα νερά στον καταρράκτη γυρίσαμε λίγο πίσω και ακολουθήσαμε το μονοπάτι Β22 προς 9 βρύσες.
Η μισή διαδρομή δίπλα σε ρυάκι. Ήπιαμε νερό, πήραμε ανάσα και ξεκινήσαμε την ανάβαση προς το πυροφυλάκιο στην κορυφή Καζάρμα. Έντονη κλίση σε αυτό το κομμάτι της διαδρομής η οποία στα υπόλοιπα σημεία ήταν εύκολη.
Φτάνουμε στην κορυφή, η θέα προς όλες τις κατευθύνσεις μας καθηλώνει.
Στην κατάβαση ακολουθούμε το μονοπάτι Β4 προς τον Άγιο Νικόλαο, αλλά λίγο πριν φτάσουμε, κάνουμε πάλι μια παράκαμψη για να βρεθούμε ξανά μέσα στις οξυές.