Άγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Άγιος Νικόλαος (Βόρεια Άγραφα, 05-06-2023)

Photo ofΆγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Άγιος Νικόλαος (Βόρεια Άγραφα, 05-06-2023) Photo ofΆγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Άγιος Νικόλαος (Βόρεια Άγραφα, 05-06-2023) Photo ofΆγιος Νικόλαος Βλασίου - Καράβα - Άγιος Νικόλαος (Βόρεια Άγραφα, 05-06-2023)

June 4, 2023
June 2023

near Megáli Vrýsi, Thessaly (Greece)

Άλλη μια εξαιρετική διαδρομή στα Βόρεια της οροσειράς των Αγράφων, από την πλευρά της Καρδίτσας.
Αφετηρία μας το διάσελο του Αγίου Νικολάου Βλασίου στην Αργιθέα και σε δυτική κατεύθυνση ακολουθούμε έναν κακοτράχαλο χωματόδρομο. Εγκαταλείπουμε σύντομα τον χωματόδρομο αυτό και μπαίνουμε σε πανέμορφο δάσος από αγριολεύκες ή και οξιές. Στη συνέχεια βγαίνουμε σε ξέφωτο και διασχίζουμε απέραντες χορτολιβαδικές εκτάσεις, μέχρι που ξανασυναντάμε στα δεξιά μας ξανά χωματόδρομο. Ακολουθούμε το δρόμο αυτό για λίγο και τον εγκαταλείπουμε οριστικά εξερχόμενοι στα αριστερά του, μπαίνοντας ξανά σε μονοπάτι και περνάμε στην απέναντι κοντινή πλαγιά της Ν/Α πλευράς του Κουλκουτσαριού.
Διαπερνάμε ημικυκλικά την μεγάλη αυτή πλαγιά, μπαίνουμε σε μικρό φαράγγι το οποίο μας οδηγεί στην εποχιακή λίμνη Λούτσα. Από εδώ ανεβαίνουμε αριστερά της λίμνης πάνω σε μεγάλο πατάρι το οποίο και ακολουθούμε για περίπου 300 μέτρα σε μια Ν/Δ κατεύθυνση. Ακολούθως στρίβουμε δεξιά ανηφορίζοντας - πιο έντονα πλέον στην νότια πλευρά της Καράβας. Στη συνέχεια κινούμαστε ανηφορικά - δυτικά της πλευράς αυτής και με κάποιους ελιγμούς μικρούς ή και μεγαλύτερους, ακολουθώντας πολύ αραιά πλέον σημάδια ή και "κούκους", προσεγγίζουμε την κορυφή της από την την Ν/Α της πλευρά, η οποία είναι και πιο ήπια. Το υψόμετρο της κορυφής βάσει των επίσημων στοιχείων της ΓΥΣ είναι 2.184 μέτρα. Η θέα από την κορυφή της είναι φανταστική. Η επιστροφή μας πραγματοποιήθηκε από την ίδια διαδρομή. Το συνολικό μήκος της διαδρομής υπολογίζεται στο περίπου κοντά στα 13 χιλιόμετρα.

Ανηφορίζοντας δυτικά στον Άγιο Νικόλαο.

PictographLake Altitude 6,037 ft
Photo ofΗ εποχιακή λίμνη Λούτσα, θολή λόγω της χθεσινής βροχής. Photo ofΗ εποχιακή λίμνη Λούτσα, θολή λόγω της χθεσινής βροχής. Photo ofΗ εποχιακή λίμνη Λούτσα, θολή λόγω της χθεσινής βροχής.

Η εποχιακή λίμνη Λούτσα, θολή λόγω της χθεσινής βροχής.

Περνάμε πάνω σε μεγάλο πατάρι αριστερά μας.

Κορυφή Καράβας 2.184 μέτρα.

Καράβα υψ. 2.184μ. (ΕΟΣ Λαμίας 05-06-2023)

Ολοκληρώσαμε την διαδρομή μας χωρίς βροχή!!