Κρητη ( Αγιος Ιωαννης - Σπηλια Κορμοκοπου - Παπακεφαλα - Αγιος Ιωαννης )

Photo ofΚρητη ( Αγιος Ιωαννης - Σπηλια Κορμοκοπου - Παπακεφαλα - Αγιος Ιωαννης ) Photo ofΚρητη ( Αγιος Ιωαννης - Σπηλια Κορμοκοπου - Παπακεφαλα - Αγιος Ιωαννης ) Photo ofΚρητη ( Αγιος Ιωαννης - Σπηλια Κορμοκοπου - Παπακεφαλα - Αγιος Ιωαννης )

4 hours
June 12, 2023
June 2023

near Ágios Ioánnis, Crete (Greece)

Απο το χωριό Άγιος Ιωάννης ( Ξενωνας Αλωνια ! ) ξεκινάει ένα από τα ομορφότερα και καλύτερα σηματοδοτημένα μονοπάτια των Χανίων, το μονοπάτι του Κορμοκόπου.
Ακολουθεί συνεχώς ανηφορική πορεία μέσα στο δάσος για περίπου 60΄, ώσπου φτάνει στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής. Εκεί απότομα ανοίγει ο ορίζοντας και φαίνεται αριστερά μας το Λιβυκο Πελαγος. Μπροστά μας ορθώνεται ένας απότομος γκρεμός και στην απεναντι πλευρά βλέπουμε το σπήλαιο του Κορμοκόπου, όπου σταματάει και το μονοπάτι. Στην επιστροφη με μια μικρη παρακαμψη 700 μετρων ανεβαινουμε στην κορυφη Παπακεφαλα απο οπου η θεα προς τα Λευκα Ορη και το Λιβυκο Πελαγος κοβει την ανασα !