Άγιος Ιωάννης Κρεμαστός, Φαράγγι Βουραϊκού

Photo ofΆγιος Ιωάννης Κρεμαστός, Φαράγγι Βουραϊκού Photo ofΆγιος Ιωάννης Κρεμαστός, Φαράγγι Βουραϊκού Photo ofΆγιος Ιωάννης Κρεμαστός, Φαράγγι Βουραϊκού

January 18, 2024
February 2023

near Zachlorítika, West Greece (Greece)

Ο Άγιος Ιωάννης Κρεμαστός βρίσκεται σε ευθεία 3 km περίπου Νότια του Διακοπτού στην ανατολική πλευρά του φαραγγιού του Βουραϊκού σε απόκρημνο σημείο με υψόμετρο 350 μέτρων. Η διαδρομή ξεκινά απο την διασταύρωση Δ1 πριν το Διακοπτό ερχόμενοι απο Πάτρα όπου πάμε δεξιά προς Σ.Σ. Νιάματα. Αφού περάσουμε κάτω απο την Εθνική οδό στην διασταύρωση στα πρώτα σπίτια που συναντάμε πάμε αριστερά και ακολουθούμε τον χωματόδρομο στην δυτική όχθη του Βουραϊκού μέχρι να φτάσουμε στην γέφυρα Γ2 πάνω απο το ποτάμι και περνάμε στην ανατολική όχθη. Στην διασταύρωση πάμε αριστερά και προχωράμε στον χωματόδρομο περνώντας κάτω απο την γέφυρα Γ3 των γραμμών του οδοντωτού. Μερικά μέτρα μετα βλέπουμε την πρώτη πινακίδα προς Αγ. Ιωάννη κρεμαστό. Στην διασταύρωση Δ4 σταματά ο χωματόδρομος και πάμε δεξιά στο μονοπάτι προς Κρεμαστό. Απο εκεί και πέρα ανηφορίζουμε ακολουθώντας τα κόκκινα σημάδια μέχρι το εκκλησάκι. Μετα το εκκλησάκι υπάρχει σημείο με πανοραμική θέα προς διακοπτό.