Άγιος Δημήτριος κορυφή Ταΰγετου και επιστροφή

July 3, 2023
July 2023

near Koumoustá, Peloponnese (Greece)

Άγιος Δημήτριος - κορυφή Ταΰγετου - Άγιος Δημήτριος
Ξεκίνημα από εκκλησάκι Αγίου Δημητρίου
με σκοπό νυχτερινή ανάβαση και παρατήρηση του φαινομένου της πυραμίδας.
Ακολουθούμε το χωματόδρομο μέχρι το μικρό καταφυγιο «μπάρμπα Λιας» στο σημείο αυτό υπάρχει ταμπέλα με στοιχεία της διαδρομής. Δεξιά ξεκινάει το μονοπάτι, η σήμανση πολύ πυκνή και με ανακλαστικά αυτοκόλλητα , μετά από πορεία 1 ώρας περίπου περνάμε ένα μικρό ρέμα και βγαίνουμε στη θέση μουζια συνεχίζουμε την ανάβαση βγαίνοντας στο διάσελο του πατιστου. Αριστερά βλέπουμε κορυφή χαλασμένο δεξιά προφήτη Ηλίας. Κινούμαστε δεξιά. Η σήμανση παραμένει πυκνή και ευδιάκριτη. Το μονοπάτι τραβερσαρει τις πρώτες δυο κορυφές δεξιά και την Τρίτη αριστερά. Βγαίνουμε κακοσκαλι επιλογή ανάβασης από της σκάλα ή δεξιά τραβερσα σε σηματοδοτημένο μονοπάτι.
Τελευταίο κομμάτι για κορυφή. Μικρή σάρα και είμαστε κορυφή. Σύνολο ανάβασης 3,5 ώρες περίπου.
Ακολουθήσαμε τα ίδια στην επιστροφή.