Agios Antonios- Hohlakias - Anogia beach - Anemaliaris stream

Photo ofAgios Antonios- Hohlakias - Anogia beach - Anemaliaris stream Photo ofAgios Antonios- Hohlakias - Anogia beach - Anemaliaris stream Photo ofAgios Antonios- Hohlakias - Anogia beach - Anemaliaris stream

2061
February 23, 2019
February 2019

near Ágios Antónios, Crete (Greece)

Από το χωριό με δρόμο και μονοπάτι μπήκαμε στο φαράγγι του Χοχλακιά με τους πολλούς φράχτες χωρίς πόρτες και περάσματα. Με τα πολλά ανοίξαμε δικά μας αλλά σε γενικές γραμμές μιά ταλαιπωρία την έχει ο Χοχλακιάς και παρόλο που είναι πολύ όμορφη η διάσχιση του δεν συνίσταται και καλύτερα να πάτε να πέσετε με το χδρομό και μονοπάτι μέσω του Μετοχιού του Άγιου Νικόλα αμεσως στα πανέμορφα παράλια των Ανωγείων.
Διάσχιση υπέροχη του παράλιου μετώπου και από το μετόχι της Αργυρής όπως λέγεται δεξιά στο κλού της διαδρομής που δεν είναι άλλο από το Φαράγγι που δημιουργείται από τα ρέματα του Μαλλιάρη και του Ανεμαλλιάρη και είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Θα θαυμάσετε και το λεγόμενο Βολακόσπηλιο αλλά και με μικρή παράκαμψη και το δέυτερο σπήλιο της περιοχής που απέχει 150μ. από τη διαστάυρωση των ρεμάτων.
Στη συνέχεια κανένα χιλιόμετρο ελέυθερη διάσχιση το ρέμα του Ανεμαλλιάρη και φτάσαμε σε χδρομό και αφού περάσαμε δίπλα από το χωριουδάκι του Αμυγδαλόλακκου , όλο ρέμα με δρόμο βρεθήκαμε κάτω από τον Άγιο Αντώνη και με το παλιό καλντερίμι σε 15 λεπτά στη βάση.
Ωραία βόλτα με τρομερές εικόνες από το παράλιο μέτωπο αλλά και τα 2 ρέματα και αν δεν ήταν τα τέλια των βοσκών θα ήταν τέλεια.