Άγιος Ακάκιος από Πύργο Ιθώμης

December 31, 2016
December 2016

•   4.3 1 review

near Livádia, Thessaly (Greece)

Ξεκινήσαμε από την προομοιρική Ιθώμη στο χώρο που βρίσκεται δίπλα στο ναό των Δώδεκα Αποστόλων, πλάι στη κοίτη του χειμάρρου Μέγα ή Νέδα που είναι κατάφυτος από υπεραιωνόβια πλατάνια και μας προδιαθέτει. Άλλωστε η αρχαία Ιθώμη πήρε το όνομά της από την ομώνυμη νύμφη, η οποία σύμφωνα με τη μυθολογία ανάθρεψε τον Δία μαζί με την νύμφη Νέδα.
Μπήκαμε στο φαράγγι του ποταμού με πορεία προς τον Άγιο Ακάκιο όπου εκτός από τον όμορφο οικισμό επισκεφτήκαμε και τη σκήτη του Αγίου Ακακίου.
Στη συνέχεια περνόντας μέσα από τον οικισμό Λιβάδια ανεβήκαμε στα τείχη της αρχαίας Ιθώμης. Το τοπίο διαφορετικό. Η πορεία μας συνεχίζεται μέσα σε βράχους και ασφάκες και φτάσαμε στην κορυφή του λόφου «Κάστρο», όπου βρίσκεται η Ακρόπολη και ο πύργος.
Η θέα προς το Θεσσαλικό κάμπο είναι πανέμορφη!

Η εξόρμηση έγινε με τον Σύλλογο Πεζοπορίας Ορειβασίας Τρικάλων (Σ.Π.Ορ.Τ) ΣΠΟΡΤ

• Nikos Petranis Jul 1, 2018

Ακολουθησαμε σημερα αυτην την πορεια απλα μετα τα τειχη της αρχαιας Ιθωμης αδυνατουσαμε να καταλαβουμε πως συνεχισατε και γυρισαμε πισω