Photo ofΆγιον όρος (Sveta Gora - Holy mountain) Βατοπεδι - Ζωγραφου - Κωνσταμονίτου (Vatopediou - Zograf - Konstamonitou) Photo ofΆγιον όρος (Sveta Gora - Holy mountain) Βατοπεδι - Ζωγραφου - Κωνσταμονίτου (Vatopediou - Zograf - Konstamonitou) Photo ofΆγιον όρος (Sveta Gora - Holy mountain) Βατοπεδι - Ζωγραφου - Κωνσταμονίτου (Vatopediou - Zograf - Konstamonitou)

-49 ft
June 3, 2023
June 2023

near Skíti Agíou Dimitríou, Mount Athos (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει απο την πυλη της Μονής Βατοπαιδίου, κινείται αρχικα αριστερα και μετα κάτω προς τα χωραφια της Μονής. Στην αρχη το μονοπάτι δεν είναι αρκετα σαφές, υπάρχουν ομως καποιες πινακιδες που μας δειχνουν την κατεύθυνση προς τη Μόνη Ζωγράφου. Αργοτερα το μονοπάτι ειναι ξεκάθαρο και με συνεχη ανηφόρα μας οδηγεί στην θέση Χέρα. Έπειτα κινουμαστε για λίγο σε ηπιως κατηφορικο χωματοδρομο, μεχρι που βρισκουμε στα δεξια μας πινακίδα προς Μονή Ζωγράφου. Το μονοπάτι ειναι αρκετά κατηφορικό και συντομα μας οδηγεί ξανα σε χωματόδρομο τον οποιο ακολουθούμε μεχρι την Μονη. Απο τη Μονή Ζωγράφου αριστερά στην μαντρα υπαρχει η πινακίδα που μας βαζει στο μονοπάτι για τη μονή Κωνσταμονίτου. Το μονοπάτι ειναι απ τα πιο όμορφα, καθώς κινείται περισοτερη ωρα μεσα σε παρθένο δάσος. Εχει μια μετρια δυσκολία καθως ανεβοκατεβαίνει και προσθετει κούραση στα ήδη κουρασμενα πόδια μας. Όμως αξίζει γενικά. Στο συνολο της η διαδρομή εχει νερό μονο στη Χέρα, και στη Μονή Ζωγράφου.